Bir kâzanın hayatımı bukadar değiştireceğini asla bilemezdim...
Kazadan 10 dakika önce
Karan Gök
hâla çantaları koymadınız mı? diye seslendim hala bagaja bir şeyler koymaya çalısıyorlardı. Ayça" tamam" diye seslendi.
5 dakika sonra arabaya binmeyi başarmışlardı.
-sonunda dedim
Ayça"bizi götürmeyi sen teklif ettin. Yoksa biz gidecektik. Söylenme! Dedi."Haberiniz varsa kampa 30 dakika içinde varmamız gerek"
Rüzgar "hızlıca gidersek yetişiriz" dedi ve arabayı çalıştırdım.
Çok hızlı gidiyordum içimde kötü bir his vardı.kırmızı ışık yanmak üzereydi Hızımı arttırdımAh kahretsin! bir kız koşuyordu.Ayça Rüzgar ve Beste bağırıyordu. Durabildim ama çoktan kıza çarpmıştım. Olamaz hızlı gitmemeliydim. Ya öldüyse. Hemen ona bakmalıydım. İndim yerde kanlar içinde yatıyordu. Rüzgarla Beste inmişti. Kızı kucakladım arka koltuğa yerleştirip gaza bastım. Ambulans yetismezdi ölebilirdi. Daha çok bastım gaza.kimse konuşmuyordu.
Ayça ağlıyordu beste onu kontrol ediyordu. Nefes alıyormu diye sordum. "evet "diye cevap. Rahatladığımı hissettim.Ama hala tehlike vardı. "Yerde çantası vardı aldınız mı"dedim. Rüzgar "ben aldım" dedi. İçine bakmaya başladı. Kimliğini buldum adı Okyanus leyl 19 yaşında,telefonu, birkaç kıyafet ve biraz para var." Dedi. Acaba nereye gidiyordu.Hastaneye gelmiştik.sedyeye koydum ve onu götürdüler. Ben onun yanına gidiyorum.siz ayçayı sakinleştirip gelin.
Koşarak girdim kimliğini verdim beklemeye başladım.
10 dakika sonra doktor yoğun bakımdan çıktı.durumunu sordum.
-kaza oldu değil mi
-evet
- kazada kolu kırılmış. kanaması vardı vücudunun bazı bölgelerinde ama onuda durdurduk. Şuan baygın halde uyanmasını bekleyeceğiz. Birde vücudunun çeşitli bölgelerinde büyük yaralar ve morarmalar oluşmuş.
-nasıl
- bu yaralar bu kazada olmuş olamaz.
-siddet gördüğünü mü iddia ediyorsunuz?
- olabilir ama kesin değil. Uyanınca ifadesini almamız gerek. Sizin de kaza için ifadeniz alınacak. Lütfen aşağı kattaki odaya inin.
- ifademi verince yanında onun yanında bekleyebilir miyim?
-evet ,birazdan odaya alınacak
- teşekkürler diyip doktorun yanından ayrıldım.İfademi verip geldim.okyanus evet adı buydu. Onun da ifadesi alınınca kesinleşecekmiş.bizimkilerin yanına gittim. Hastane odasında oturuyorlardı.Aycaya sakinleştirici verip uyutmuşlardı sanırım. Beni görünce ikisi de ayağa kalktı.
- yaşıyor değil mi dedi beste.
Cevabımı bekliyorlardı
-evet ama kolu kırık. Kanamayı durdurdular dedim ama vücudundaki yaralardan bahsetmedim.neden bilmiyorum ama söylememem gerektiğini düşündüm.
- çok sevindim dedi Rüzgar. Beste;
Ona bakabilirmiyim konuşmak da istiyorum.dedi
- şuan baygın ben şimdi gidiyorum başında bekleyeceğim.dedim ve tam çıkıyordum Ayça;
-Bekle Karan o iyimi? Diye sordu
- evet sadece kolu kırık ve baygın. Sen dinlen uyandığında haber vericem. Rüzgar sizde yiyecek birşeyler alın. Diyip çıktım.Odaya gelmiştim orada yatıyordu hala baygındı. Koltuğa oturup onu izlemeye başladım. Okyanus... Çok güzel bir ismi vardı kendide çok güzeldi yüzünü yakından incelemeye başladım. Siyah saçları,Griye benzeyen gözleri,solgun dudakları ve çok belli olmayan çilleri... çok güzeldi.
Çok incelediğimi düşünüp önüme döndüm. Bana ne oluyordu? Çok garip hissediyordum. Ben böyle biri değildim ondan etkilendiğimi düşünüyordum. Bunları düşünmeyi bıraktım. Vücudundaki yaraları düşünüyordum acaba neden? ne yaşadı?koşarak nereye gidiyordu? Belkide çok abartıyordum.Gözleri aralanmaya başladı içimden çok şükür dedim. İyi hissedip hissetmediğini sordum sadece su içebilir miyim dedi. Masanın üstündeki bardağa su doldurup içirdim. Teşekkür edip sustu biraz sonra
- bana arabayla sen mi çarptın? dedi.
- evet ama çok üzgünüm. Ben biryere yetişmeye çalışıyordum sende koşuyordun duramadım. Gerçekten çok üzgünüm dedim.
Sadece sustu... Bana kızmasını istedim. Bilmiyorum sadece susuyordu.
- bana ne yapmak istiyorsan yapabilirsin. İstersen tutuklat. Ne istersen yaparım. Çok özür dilerim. dedim.
-özür dileme, dedi
-bende hızlı bir şekilde koşuyordum. Bilemezdin.dedi zorla konuşarak.
- ne istersen yaparım ama bunları sonra konuşalım. Annen Baban varmı? Haber verelim mi? dedim. Aniden
- hayır istemiyorum lütfen dedi
-tamam dedim. odaya doktor girdi. Nasıl olduğunu ,birşey isteyip istemediğini sordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluğa Kaçış
Teen FictionEvden kaçtığında araba çarpmasıyla gözlerini hastenede açar.