☆☆
Zıplaya zıplaya odalarına eşini uyandırmak için girerken kafasını kapıya vurmasıyla acı dolu bir inilti bıraktı.
Eşinin sesini duyan Jeongin uykulu gözlerini açıp hızlıca ayağa kalktı. Gözlerini kısarak bir eli ile başını tutan eşine bakıp gözlerini büyüttü. Endişeyle yanına ulaşıp "Bebeğim n'oldu." diye sorarken aynı zamanda eşini kucağına almıştı.
Sırtını yatak başlığına yaslayıp bacaklarının arasına da eşini alarak küçük bir yuvarlağı andıran karnını okşadı.
Uyku sersemliğiyle eşine ve dört aylık bebeklerine bir şey olduğunu düşünmüştü. Düşüncesi bile onu korkutuyor iken gerçeği onu mahvederdi.
Elini başın dan çekme den, çatık kaşları ve sinirli bakışlarını eşine göndermek için Jeongin'in bacak arasında dönüp yüz yüze gelmelerini sağladı.
Jeongin, onu yüz ifadesine kıkırdarken omzuna yediği küçük darbeyle gülmesini tutmaya çalıştı. "Senin yüzünden kafamı kapıya vurdum." diye sinirle çıkışan Seungmin'e gülmemek için dudaklarını hâlâ eli ile başını tutan eşinin kafasına bastırdı. "Üzgünüm bebeğim, benim suçum. Gidip kapıya kızayım mı?" diyerek önün de ki bedene yaklaştı sarı saçlı.
Seungmin, kendisine yaklaşan bedene karşı başını sol tarafa çevirip "Benimle dalga geçme Yang Jeongin." diyerek eşinin bacak arasından kalkmaya çalıştı. Belini nazikçe saran kollar olduğu yerde kalmasını sağladı.
"Bırak beni ya. Biz küstük sana. Konuşma bizle." Jeongin, eşinin söylenmesine gülümseyip hâlâ şikayet eden dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu. Seungmin beklemediği öpücük ile susarken Jeongin, eşini kucağına çekip, bacaklarını da iki tarafa atmasını sağladı.
Gözlerini kapatıp, burnunu eşinin burnuna sürterken fısıldadı, "Beni affetmeniz için ne yapmalıyım sevgili eşim." kesinlikle soru değildi.
Seungmin gözleri kapalı iken aklına gelen seçenekleri düşünmüş, Jeongin de eşi düşünürken ilerleyerek burnunu boynuna getirip kokusunu içine çekerek derince kokladı sevdiğini. Seungmin boynun da hissettiği nefesle düşünme yetisinin bozulduğa yemin edebilirdi.
Güçlükle kendini geri çekip "Hile yapıyorsun Yang Jeongin." mırıldandı, dudaklarını büzerek. Jeongin gözlerini açıp ilk büzülü dudaklara sulu bir öpücük bırakıp "Peki peki, şimdi söyle bakalım güzelim." Seungmin, sırıtıp kucağın da ki bedenin kulağına yaklaşarak "Sevişelim." diye fısıldadı.
Hamile olduğundan beri eşini özlüyordu. Jeongin hemen kendini geri çekip başını iki yana sallayarak "Olmaz. Hamilesin güzelim. Hem de tehlikeli bir hamilelik sürecin var. Hadi başka bir şey düşün." dedi endişeli gözlerle eşine bakarken. Seungmin, eşinin gözlerin de tanıdık duyguyu görmesiyle başını tamam anlamında sallayıp işaret parmağı ile eşinin gözlerini kapatmasını sağladı.
Gözlerini kapatan eşinin iki gözüne de minik bir öpücük koyarak geri çekildi. Jeongin heyecanla atan kalbine ve onun bu şekil atmasını sağlayan adama binlerce kez şükretti.
Kalbi ne zaman endişe ile dolsa Seungmin ilk endişe dolu gözlerini sonra da kalbinin üstünü öperdi. Şimdide olduğu gibi.
Jeongin'in kalbinin üstün den de öptüğün de kafasını uzattı tekrar dan eşine doğru. "Öpte geçsin acısı." diyen eşinin tatlılığı karşısında iç çekti.