لما عرف احمد انه هو المقصود مش ياسمين اتعصب اوى .
وعرف بنوع الرصاصه وانها تبع المافيا اللى ماسك القضيه بتاعتها وانهم ادوا اومر بتصفيته.
وشدد الحراسه على ياسمين وعلى باقى العيله كلها.
وسابهم وراح لمقر الشغل علشان يشوف رؤساءه واللواء المكلف بقضيه ورئيسه المباشر فى الشغل.
وعرفه باخر التطورات فى القضيه واخد التعليمات الجديده من رئيسه.
وراح بعد ما اخد كل التعليمات لاوضه ياسمين ولقاها لسه نايمه زى ما سابها.
وكان مسك ايدها وقعد جمبها.
ولما صحيت شافت احمد ماسك ايدها قصاد الكل اتكسفت وجت تسحب ايديها لكن هو شدها عليه ومسكها جامد.
وبص فى وشها وقال لها بحبك لا انا بعشقك.
وتاهت في كلامه ونسيت هى فين ومين معاها.
وقالت له انا كمان بحبك اوي فانت الروح وانا الجسد وانت امانى وكل حياتي.
وانا محبتش حد غيرك ومعشقتش حد غيرك.
وانت فارس احلامى من وانا صغيره.
واحمد لماسمع الكلام ده فرح اكتر وخلته فى دنيا تانيه وكل الى عاوزه انه ياخدها فى حضنه ويخبيها عن العالم كله وكان مسيطر عليه انه عاوز يدوق طعم شفايفها ويدوب فيها.
وقرب منها لكن منعه عصايه جده من الى كان هيعمله.
وهنا قال الجد انتوا حالتكم صعبه اوى انا هقدم فرحكم على بعض بسرعه علشان هو خاف من جنون احمد وتهوره.
وقال بعد ما تخف ياسمين هعملكم الفرح بسرعه.
وكل ده حصل تحت عين محسن الى كان شايط من الغضب.
وتوعد فى سره لاحمد وياسمين انه هينتقم منهم.
وخصوصا احمد لانه عنده كل حاجه هو بيتمناها وانه اعلي منه فى كل حاجه.
وهو اللى ورا ضرب احمد بالنار وهو المسئول عن تصفيه احمد بس الطلقه جت فى ياسمين مش احمد والاوامر انه يصفيه جت من المافيا.
SA