Jimin nk. Time skip
Kävelin keittiöön ja otin lasin kaapista, olin täyttämässä lasin vedellä, mutta se tippui kädestäni kun yksi laitoksen nuorista käveli luokseni. "Ooks nähny tän?" Hän kysyi ja näytti videon kännykältään. Video oli sama, minkä olin nähnyt koulussa ja kertonut siitä poliisille."Laita se pois." Sanoin hiukan ärsyyntyneenä. Nostin lasin tiskialtaasta, täytin sen vedellä ja join sen tyhjäksi. "Miks? Tää äijä o aika söpö täs." Nuori sanoi. Laitoin lasin tiskialtaan reunalle ja käännyin sitten minua vanhempaa poikaa päin. "Etkö sä tajuu et toi on väkisin kuvattu. Toi jätkä tos noin, ei haluu olla siinä tai haluu ottaa kyseiseltä miehelt suihi." Kerroin.
Poika edessäni hymyili sairaasti. "Entä sitte? Se täst tekeeki viel kuumemman." Hän sanoi. Puristin käteni nyrkkiin, sillä minua alkoi ärsyttämään. "Mä sanon vikan kerran. Laita se pois!" Huusin. "Mitä sä ajattelit tehä? Lyödä mua? Ihan niinku sä uskaltaisit." Poika edessäni nauroi. Löin poikaa nyrkillä naamaan, jolloin hän kaatui keittiön lattialle ja hänen puhelin lensi jonnekki. "Mitä vittua?!" Hän huusi.
Menin hajareisin istumaan hänen lantiolle ja löin häntä pari kertaa naamaan. Poika otti kädestäni kiinni, jolloin hän nosti hihaani ylös ja näki tuoreet viilto jäljet kädessäni. Nousin nopeasti ylös, jolloin hän päästi irti ja minä pystyin laskemaan hihani alas. Poika alkoi nauramaan. "Vieläkö sä teet tota? Miks et kokeilis vaiks laihduttamist, se tekis sul hyvää tai sit vaa tapa ittes." Hän sanoi. Hän nosti puhelimen lattialta ja lähti huoneeseensa. Minäkin menin takaisin huoneeseeni, sulkien oveni.
Nikin nk.
Heräsin puheen sorinaan, joka tuli olohuoneesta. Nousin istumaan ja aloin etsimään puhelintani. Löysin puhelimen tyynyn alta. Laitoin sen housujeni taskuun ja lähdin huoneestani. Olohuoneessa näin äitini ja siskoni. Kaivoin puhelimen taskustani ja laitoin Eetulle viestiä.-viestit-
Laitoin puhelimen takaisin taskuuni. "Lähen Eetul." Sanoin ja menin eteiseen laittamaan kenkiä jalkaani. "Niki." Äiti sanoi. "Mitä?" Kysyin ärtyneenä. "Älä oo kauaan, äläkä juo." Nainen sanoi. Nyökkäsin vain ja lähdin.
Eetun nk. Hetken päästä
Avasin ulko-oven ja Niki suuteli minua heti huulille, sulkien oven perässään. Laitoin käteni Nikin rintakehälle ja työnsin hänet kauemmas itsestäni. "Mitä nyt?" Hän kysyi ihmeissään ja yritti suudella minua uudestaan, mutta tönäisin hänet kauemmas itsestäni."Miks sä teet ittelles näi?" Kysyin. "Teen mitä?" Hän kysyi. "No tätä. Haluut panna mun kaa vaiks sua käytettii seksuaalisesti hyväks. Miks?" Kysyin. Niki huokaisi ärtyneenä ja käänsi katseensa lattiaan hetkeksi, ennen kuin katsoi takaisin minuun. "Onks sii jotai väärää? Onks sii jotai väärää et haluun silti seksii, etten ala pelkää sitä?" Hän kysyi ärtyneenä.
"En sanonu nii. En haluu et pahennat traumojas." Sanoin. "Oon kunnos, kiitti vaa huolenpidost. Haluuks sä panna vai et?" Niki kysyi. "Se ei oo sun kannalt hyvä vaihtoehto." Sanoin. "Fine. Jos sä pelkäät noin vitun paljon harrastaa seksii mun kaa." Niki sanoi ja lähti ovet paukkuen pois.
———————————
Sanoja: 447
YOU ARE READING
Lets be broken together
Teen Fiction"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...