8. want so bad

78 5 6
                                    

Cu 6 ani în urmă

"Jisung știi cumva unde mi-am lăsat pachetul?" Întreabă Minho căutându-și pachetul de țigări prin buzunare.

"Nu, poate l-ai lăsat pe undeva" răspunde acesta în timp ce continuă să bea din americano-ul său.

"Iar ți-ai pierdut pachetul?" Întreabă Jeongin amuzat. "Cred că e deja a treia oară săptămâna asta."

"Da, nu știu cum reușesc să fac asta dar o fac." Minho se dă bătut și se rezemă de umărul lui Jisung bosumflat.

Hyunjin doar rade către Minho, dar zâmbetul de pe fața lui este șters imediat atunci când Minho se uita urat către el.

Cei opt prieteni erau strânși la o masă într-o cafenea. Era sfârșitul săptămânii așa ca au decis să își petreacă vinerea împreună și să prindă din urmă cu tot ce au făcut de-a lungul săptămânii.

"Oricum" întrerupe Felix " Changbin și cu mine trebuie să mergem la film, așa că vom pleca primi" termină de vorbit și se ridică în picioare, Changbin urmându-l imediat.

"Iarăși?" Spune Hyunjin suspicios "Sigur nu este nimic între voi?"

Felix se înroșește la față iar Changbin doar zâmbește stupid "Poate ca este, dar asta nu te privește pe tine" răspunde Changbin într-un final, apoi părăsesc cafeneaua împreună.

"Chiar trebuia să întrebi? Nu era destul de clar?" Seungmin se uită la Hyunjin

Hyunjin se uita către Seungmin cu aceeași față și spune amuzat "Și tu cu Chan sunteți foarte apropiați dar tot nu știu dacă și între voi este ceva. Așa ca da, trebuie să întreb."

Seungmin se uita nervos către Hyunjin "Jeongin dacă nu îl faci să tacă, mă voi asigura că mănâncă șervețele în seara asta și de data asta nu Minho va fi cel care îl va hrăni cu ele."

Minho rade când aude asta și aruncă șervețelele către Seungmin "Sunt toate ale tale."

Jeongin rade și el la rândul lui "Poți face ce vrei Seungmin." Auzind asta Hyunjin își întoarce imediat capul către Jeongin și se uita la el, simțindu-se total trădat de băiat. "Ce? Câteodată chiar vorbești prea mult."

Hyunjin se distanțează de Jeongin și se așează pe alt scaun "Aveam încredere în tine, chiar credeam ca îmi vei lua apărarea."

Jeongin rade la acesta și începe să își strângă lucrurile "Eu voi pleca acum." Spune în timp ce se ridică de pe scaun "Hyunjin? Mergi?"

Hyunjin nu se gândește de două ori și se ridică de pe scaun, alăturându-se tânărului "Da, dar asta nu înseamnă ca te iert."

"Bine, bine. Hai să mergem." Spune în timp ce îl trage pe Hyunjin după el "Ne vedem mâine!" Le spune celorlalți apoi părăsesc cafeneaua.

În urmă rămân doar Chan și Seungmin alături de Jisung și Minho. Aceștia continuă să discute pentru ceva vreme.

"Deci? Sunteți împreună sau nu?" Întreabă Jisung curios.

Seungmin se uita către Chan care doar dă din cap în semn afirmativ "Suntem împreună de câteva săptămâni"

Jisung zâmbește și îi apucă mâinile lui Seungmin "Mă bucur pentru voi!!." Aproape ca strigă entuziasmat.

Sweet LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum