ÜZGÜNÜM GÜNÜM YOĞUN GEÇTİ O YÜZDEN GÇ ATIYORUM BÖLÜMLERİ
HA:Sorun değil.
Yn yavaş yavaş usul usul aşağıya indi.
Sunni:Sonunda yani kızım.Ağaç oldular insanlar burda.
Yn:Üzgünüm.Ne giyeceğime karar veremdim.
Somon:Nese boşverin şimdi sen git kahve yap.
Yn:P-peki.
YN ANLATIMLI
Yapayım da ben çay dışında bir şey yapmayı bilmiyorum içecek olarak.
Sunni:Ben gideyim yardım edyim sakar olur şimdi o.
Annem arkamdan geldi.Kahve, şeker ve fincanları çıakrdı bir de tuz hayda.
Sunni:Şu fincanı yap önce içine de bol tuz at.Gelenektir sonuçta.
Yn:Anne saçmala.Ne tuzu ya.Zorla evliliğin geleneği mi olur?Ayrıca Han'ın fazla tuzlu şeylere alarjisi var.
Evet bunu atmıştım.Annem bana tamam dercesine bir side eye attı.İlk defa böylesini gördüm.Annem kahveleri yaptı ben izledim oldu bu durum.En son kahveleri elime verdi.
Sunni:Ben içeri gidiyorum içinden 120 saniye say sonra gel.Benim yaptığım belli olmasın.
Yn:Ya sabır.İyi git.
Annem hızla oturma odasına geçti.Bende sayacak değilim ya.Bekleyem bir kaç dakka....Olmuştur bence hadi gidelim dökmemeliyim.Gerçi döksem ne olur ki?
...SKZ
Minho:Yn mi o?He kahve.İnşallah kahveye tuz koymamıştır.
I.N:Ama adetten.
Minho:Öylede zorlaki Yn'nin bunu yapacağını sanmıyorum.
Chan:Han'dan anlarız.
UNUTTUM YN'NİN GİYDİĞİ
Yn:Kusruma bakamyın biraz geciktim.
HB:Yok yok hiç problem değil.Neyse.Sebebi ziyaretimiz belli.(Böyle mi deniyodu amk?)
HB:Kızınız Yn'yi Han'a istiyoruz.
Anaa oğlumuz Han'a değil miydi o?Gerçekten de babası değil amk.Üzüldüm de lan şimdi.
Somon:Verdim gitti.
(BU ARADA BUNLAR KAHVELERİNİ FALANLARINI FİLANLARINI İÇTİLER DE ÖYLE KONUŞTULAR BUNLARI)
Siktir.Ağlamıyacam.Ağlamayacam.
...SKZ
Seungmin:Verdiler ya lan kızı.
I.N:Hadi hayırlısı.Her gece kavga edecek bunlar şimdi.
Chan:Belki Yn bu eve gelmez diyecem de ben bile bu dediğime inanmıyorum.