Jisung ve Minho 7 yaşındaydı. Yakın arkadaşlardı yani Jisung öyle düşünüyordu. Okula gelmişti ikiside. Anneleri onları sınıflarına çıkartmış ve sıralarına otutturmuştu. Tam 4 ders geçmişti ve öğle teneffüsündelerdi. Minho eline aldığı su şişesini Jisung'un kafasından aşağı döktü. Jisung bir an yere düştü. Gözlerinden yaş akıyordu.
Jisung
Minho biz arkadaş değil miydik ?Minho
Yoo kim dedi ki (güler)Jisung hayal kırıklığına uğramıştı. Ayağa kalktı ve ağlayarak sınıftan çıktı.
Günümüz
Jisung üstüne gri bir sweat altına ise siyah bir pantolon giyip evden çıktı. Bisikletine bindi ve okuluna doğru yol aldı. Okula gelince bisikleti uzak bir yere bıraktı ki tekerleklerini patlatmasınlar diye. Okula yürürken Minho arkasından gelip onu yere düşürdü.
Minho
Ezik noldu düştün mü ? (Güler)Jisung
Kör olduğun için düşürdün herhalde sorun değil.Minho
Sen bana kör mü dedin ?Jisung
Sahırsın herhalde.Minho
Seni varya (Hyunjin tutar)Hyunjin
Sakin ol vaktini harcamaya deymez.Minho
Haklısın ama seninle daha işimiz bitmedi ezik.Jisung kafasına takmadan yerden kalktı ve yürümeye devam etti. Okula girince Felix üzerine atladı.
Felix
Günaydın Jisung.Jisung
Günaydın gün ışığı.Felix
(Gülümser) teşekkür ederim sincap.Jisung
Ne demek.Beraber sınıfa yürümeye başladılar. Sınıfa gelince Jisung çantasını sıranın yanına koydu ve sandalyeye oturdu.
Ders bitmişti sınıftan çıkıcakken Minho Jisung'un kafasından aşağı su döker ve onu öğretmen masasına ittirir. İttirme sonucu Jisung Masaya çarpar. Canı çok yanıyordur. Kolu mosmor olmuştu. Felix sınıfa girince Jisung'u gördü ilk başta. Hemen yanına koştu.Felix
(Telaşlı bir şekilde)Jisung iyi misin ?Jisung
İyiyim merak etme.Felix
(Kafasını sallar ve çevirir) ya sen ne yaptığını sanıyorsun çok ileri gidiyorsun.Minho
Öyle mi sen dersini almadın sanırım.Minho Felix'e vurucakken Jisung önüne geçti. Minho Jisung'a vurmuştu.
Felix
JİSUNGJisung acıyı kaldıramayıp yere düştü.
Felix Jisung'u kaldırmaya çalıştı. Hafif olduğu için kaldırabilimişti. Kapıdan çıktı ve revire doğru gitmeye başladı. Revire gelince boş yataklar birine bıraktı Jisung'u. Dolaba gidip pansuman aletlerini aldı. Kutunun içerisinden bir pamuk ve bir şişe çıkardı. Şişediki sıvıyı pamuğa döküp önce yüzündeki yararları yavaş yavaş pansumanladı. Daha sonra kolundaki morluklara krem sürdü. Jisung gözlerini açmıştı.
Jisung
Felix dersi kaçırıcaksın git.Felix
Gidicem ama sende gelmelisin hoca'nın en son dediklerini hatırlıyorsun.Jisung
Tamam hadi gidelim.Felix
Sen dur burda ben izin kağıdı alıp geliyim sonra gidelim olur mu ?Jisung
Tamam sen nasıl istersen.Felix Jisung'a gülümsedi ve hemen revirden çıkıp müdürün odasına gitti. Müdür onlara ikisinin ismi yazan bir izin kağıdı verdi. Felix hemen revire geldi Jisung'u kaldırdı ve yürümeye başladılar. Sınıfa girmeden önce kapıyı çaldılar. İçeri girince Felix elindeki izin kağıdını öğretmene verdi ve ikili sıralarına geçtiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İn love with my bully
Teen FictionHan jisung zorbası olan Minho'dan hoşlanıyordu. Peki karşılık alabilecek miydi ?