Często się bawisz w zabawy sso'we? Zabawa jest, noc cóż - nudna?
Możesz tutaj znaleźć fabuły do zabaw jeśli nie jesteś fanem nudnych zabaw na spontan lub poprostu lubisz zabawy z fabułą.1 rozdział to będzie jedna fabuła.
(Bądź mini fabula bo one również się znajdą)Przez to że głowie bawię się w zabawy typu do (jakoś nie lubię być człowiekiem w zabawach) będę pisała na postawie dk - czyli zamiast dziewczyna - klacz, zamiast białe włosy - biała grzywa, ale to bez problemu można przezucic na zabawę typu real
W fabule będę pisać że np. klacz jest księżniczką a ogier wygnanym koniem, pustelnikiem ale oczywiście to kto kim będzie czy klacz będzie tą przykładową księżniczką czy nie - zależy od was podczas zabawy.
W większym skrócie - rolę wy ustalacie ja tylko pisze dla przykładu by było można lepiej zrozumieć fabułę.
Podczas pisania będę pisać jedna odmianę czyli np.
księżniczka już następnego dnia udała się do . . .
zamiast
ksiezniczka/książę następnego dnia udał* się do . . .
Czy
Udał / udała, udał*
Tak jest poprostu o wiele prościej a raczej każdy wie o co chodzi.
Cywilizacja koni - to znaczy że w zabawie ludzie nie istnieją, konie potrafią to samo co ludzie, mieszkają w domach w wioskach, mogą zakładać np. bluzę z kapturem, sakiewkę nosić, posługiwać się Mh.. nożem?
Jedne fabuły będą dłuższe, drugie krótsze, nie będę się trzymać jakiegoś schematu że pierw wszystkie fabuły z np. królestwami potem fabuły z magią tylko będą one losowo pisane o różnych tematykach.
Nie wiem co jeszcze napisać, raczej jeśli tu jesteś wiesz czym jest fabuła w zabawie. Zresztą tytuł mówi sam za siebie Miłego czytania :3
CZYTASZ
Star Stable Online - Fabuły
Short StoryWitam, w star Stable online bardzo dużo gram w dzikie konie we 2 osoby z fabułą, jeśli ktoś lubi grać z fabułą z chęcią się podzielę moimi wymyślonymi z wami :)