Merhaba dün gece çok tuhaf şeyler yaşamaşıtım(hala etkisindeyim) bu sayfa benim için biraz kötü olcak haberiniz olsun.
O akşam olayından tam 4 gün geçti (Can ve Yaseminin haberi var).Emre her gün bana daha çok samimi davranıyor.Nedeni bilmiyorum.Bugün evde kimse yoktu.Yurt 6 gün önce bize bir duyuru yapmıştı.
6 gün önce(Akşam Olayından 2 gün Önce)
Herkes oturma odasında oturuyordu Emre bana bakıp bakıp gülüyordu sebebini anlamadım,Can ve ben telefonla pubg oynuyorduk.
"CANNN ADAM GÖZÜNÜN ÖNÜNDE VURSANA"evet oyunu bana Can öğretti ama ondan daha iyi oynuyorum
"Ecem orda adam yok kör-özür dilerim Ecem"bi de bana kör müsün diyor adam tabancayla öldürdü ya.Tam Can'a bağracakken dışardan Yasemin geldi gelmek demeyelimde uçtu hem de bağrarak.
"SİZE HARİKA HEBERİM VAR"
"Noldu kızım"dedi Can Endişeli bir sesle.
"Beş gün sonra aquaparka gitçez ve bedava"Yasemin izin kağıtlarını dağıttı ailesi buraya yakın olanlar imzalayacaklardı benim ailem Artvin de yaşadıkları için gidemiyecektim yaşadığım şehirde hiç bir akrabam yoktu yani ben gitmeyecektim.Çocukların hepsi mutlu olmuştu tüm odalardan ve evlerden sevinç çığlılkarı vardı.Bir den Can bana döndü niye mutsuz olduğumu sordu anlattım ikimizde üzüldük ona üzülmemesini bende evde tatil yapabilceğimi söyledim.(6 gün sonra şimdiki zaman)
Canlar gitmişti bende bilgisayarımın başına geçtim ve müzik açtım yanımada kitabımı aldım ve okumaya başladım.Böyle dakikalar geçti sıkıldığım için kitabımı kappattım ve şarkımı dinlemeye devam ettim şarkı şöylediyordu"Yağmurlu sokaklarına aşık oldum,lüle lüle saçlarına,kızarmamış yanaklarına,ıslanmış kurrallarına aşık oldum ama sana değil"ve şarkı biter aklıma Emre geldi bana süreklü aşık gözlerle bakıyordu ama ya iddai girdiyse,ya beni kullanıyorsa,ya beni sevmiyorsa sadece havalı olsun diye böyle davranıyorsa böyle düşüne düşüne tam 10 saat geçti Emreler geldi saate baktığımda saat 11'di .Ben o sırada odamda sesizce ağlıyorum nedeni bende bilmiyorum tek bildiğim alağamaktı Emre'nin ayak seslerini duyunca göz yaşalımı sildim.Emre odaya girip bana soran gözlerle baktı ben ise hala ağlıyordum en azından belli etmemeye çalışıyordum.Beni takmadı eşyalarını alıp duşa girmişti.İçeri girip Yasemin'lere baktım onlar yoktu sanırım bir şeyler alıp gelceklerdi.Odaya geri geçtim yatağıma oturup camdan dışarı baktım hala ağlıyordum o sırada Emre geldi yanıma oturup göz yaşlarımı sildi.
"Ecem niye ağlıyorsun birimi üzdü, lütfen bana gelemediğin için deme sen ona ağlıyacak bir kız değilsin"ona baktım hayır der gibi kafamı salladım sonra konuşmaya başladım."Hayır kdrama izledim sonu kötü bitiyordu o yüzden ağladım"göz yaşalarımı silip devam ettim "Yaseminler nerde göremedim onları."Emre bana baktı zar zor olsada konuştu (neye bu kadar üzüldü anlamadım.)tahmin ettiğim gibi markete gidmişler.Onlar gelmeden uyumak istedim.Yatarken gene sebebini anlamadığım şekilde Emre sürekli bana baktı.Sonra ne olduğnu bende bilmiyorum çünkü uyudum.
Evet bu sayfanın sonuna geldik sizce niye Emre zar zor konuştu Ecem hakkında bir şeyden mi şüpheliydi.Emre Ecem Hakkında bir şey mi biliyordu.O iki gün arasında ne oldu.Sizce Ecem hangi kitabı okudu tahminleri alalım.Bu bölümü Emre'nin dilinden de yazcam ama onu sonra yayınlayacam hikaye akışı için.
Ecem'in Dinlediği Şarkının Adı Yaşlı Amca Grubundan "Ve Ben"Adlı Şarkısıdır.Zaten paylaştım bence çok iyi bir şarkı.(Bunu yazarken bitirdiğim an şarkıda bitti)Sizi seviyorum öpüldünüz.Byy.+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
Teen FictionBir birinden farklı 4 yabancı.İkisi Bebeklik diğer İkiside Bebeklik.Aşk?O tabiki var sadece bekle mutlu yaşam isteyen 4 kişi mi yoksa mutsuz yaşayan 4 kişi mi hangisi?