Ben geldimmm🤗
Nasılsınız?
KARANLIKTAN KORKSAYDIK,GECEYE AŞIK OLMAZDIK...
Iyi okumalar...
Geldi tipini sevdiğim.
Aaa arkadaşlar ne oldu niye kaşınıyorsunuz"dedi can.Bunların bu işte parmağı yoksa benim adım Buse deyil.
"Yoksa bitlendiniz mi tabi temizlik çok önemli arkadaşlar "dedi can sırıtarak tabi karasu eksik kalırmı oda pişmiş kele gebi sırıtıyor.
"Oğlum bana ağızınızı, burnunuzu kırdırmayan"dedi Burak.
"Şşş çok ayıp"dedi Can parmağını salayarak.
"Konuştu Düyanın en nasik insanı"dedi Melis dalga gecerek.
"Oğlum bu işte sizin parmağınız var dimi ama bunun hesabını ben size ödetecem" dedi Burak.
"Aaa niye sinirleniyorsun Burak'cım sana hiç yakıştıramadım"dedi Beren parmağını salayarak ve yapmacık bir şaşırmayla sen süslüye bak hele masum dedik şeytan çıktı.
Hepsi bize gülerek bakıyordu."Siz gülün gülün son gülen iyi güler yanız fazla gülmeyin çünkü iki katı ağlayacaksın" dedim.Yavuz karasu yanıma yaklaştı kulağıma eğilerek.
"Yalnız ben hep güzel gülerim" dedi ve gör kırptı.
Ben bir yandan ona bakıp bir yandan kaşınıyordum.
"Kaşıyımı" dedi
"Ben seni kaşıyacam merak etme"dedim sinirle.
"Aaa güzelik niye sinirleniyorsun" dedi.
"Ben sana bir şey derdimde nesye" dedim sinirle.
"Haydi desene yaa" dedi pişmiş kele gibi.
"Çok mu kaşınıyor birşey olamaz aksiyon oldu hayatında hem aksiyon iyi insanı diri tutar" dedi Can Melise bakarak Melis ise her an Cana saldıracakmış gibi bakıyordu.
"Ben sana aksiyonu gösterecem merak etme" dedi Melis ve biz en son Melisi Canın üzerine atlarken bulduk.
Evet bu günümüzde böyle sakin geçti.
....
Şu an kavga etiğimiz için müdürün yanındaydık.Bize pis pis bakıyodu ay ne yaptık at üstü kavga etik.
"Eskiden bir guruptunuz şimdi iki gurup oldunuz ben sizle ne yapacam"dedi müdür.
"İyide hocam biz birşey yapmadık ki onlar kaşınıyor"dedim.
"Yanız biz kaşınmıyoruz siz kaşınıyorsunuz her iki anlamda da"dedi ayı hepsi gülemye başladı aman ne komik.
"Ay ne komik,ben sana gösterecem merak etme"dedim.
"Ay ne korktum"dedi.
"Ba"tam bir şey diyecektim müdür yüzünden sustum.
"Yeter bir daha eyer kavga ederek gelirseniz velilerinizi arayacam bu ne ya ilk okul musunuz şimdi çıkın dışarı"dedi müdür.Hepimiz dışarı çıktık.
....
Eve geldim üstümü deyiştirdikten sonra dinlenip aşağı indim ablamla beraber yemek yapıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON UMUT KIRINTILARI
Fiction généraleBuse anne babasını kaybetikten sonra hayatın bitiğini düşünüyordu.Ama asıl hayat şimdi başladı onun için hayatına umut olan birinin hayatını bitireceğini bilmiyordu. Ve şunu hiç unutmayın! Hiç umut kalmadığında bile umut vardır aslında...