NAME:𝐉𝐔𝐒𝐓𝐈𝐍 𝐀𝐋𝐄𝐗
UMUR:19justin alex ialah seorang yang suka mengacau perempuan bad boys boleh dikata kan. buaya kuat ketawa suka mengata orang acah hebat tapi memang hebat pun... dia ni boleh dikata kan bijak jugak pandai susun plan kalau nak lumba moto, suka luka kan hati perempuan, savage, popiler dan budak motor.
NAME:𝐅𝐄𝐋𝐈𝐏 𝐇𝐀𝐑𝐒𝐄𝐋 𝐒𝐔𝐒𝐎𝐍
AGE:19felip ia seorang yang suka kacau perempuan suka luka kan hati perempuan boleh dikata kan ikut perangai justin jugak. dan suka tengok elena dan suka buli justin buli ii manja gituw dan ia budak motor.
NAME:𝐈𝐒𝐀𝐁𝐄𝐋𝐋𝐀 𝐄𝐋𝐄𝐍𝐀 𝐑𝐎𝐒́𝐈𝐀
AGE:19elena seorang membuat orang sentap suka judge orang dan suka membeli makanan fav adik nya. dan tidak suka membuka hati untuk sesiap termasuk felip. dan ia seorang budak muaythai dan budak kereta.
NAME:𝐈𝐒𝐀𝐃𝐄𝐋𝐋𝐀 𝐀𝐋𝐄𝐍𝐀 𝐑𝐎𝐒́𝐈𝐀
AGE:17alena adik kepada elena dan dia seorang yang manja kepada kakaknye elena. baik hati itu kadang ii sahaja. bad girl, tidak pernah membuka hati untuk sesiap termasuk jugak justin. pandai berlakon sedih, gembira, nangis. dan ia suka mengadu kepada kakanye. kuat tido tak suka sekolah dan ia jarang senyum dan dia pun budak kerate.
tak suka book ni? sila keluar dari sini cari book lain kalau kau tak suka. jangan lupa vote dan coment🤍😻!!
YOU ARE READING
[𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐆𝐈𝐑𝐋]
Randomi don't lah wak..awak baca je lah eh?? pape un jangan lupa vote awaknyee🤍💐