Lunaparda cok eyleniyoruz

291 8 0
                                    

Parka girer girmez çarpışan otolara hucum eddim ve bindik berk bana vurmaya kıyamiodu ama ben ona baya baya tosluyodum...

Sonra donde dolaba koşdum hadisene berk dedim oda ben ona binmem yükseklik korkum var dedi benim için dedim ve şirin lık yaptım oda senin için buna binmek değil ölurum dedi ve gözlerini kapatıp bindi sanirsam tirsiyodu tipide çok komikdi gözlerini sım sıkı yumuyodu.Aklıma ni fikir geldi ve berk su çocuk bana dik dik bakio dedim oda hemen gözünü açıp hangisi hanı nerde dedi korkan berk resmen ayağı kalkıp bebe arıyordu ben Gülünce herşeyi anladı ve bana uf seni taş kafa dedi vee bana sarıldı sanki artık korkmuyordu bende omzuna yattım okadar rahattiki onun omzunda sonsuza dek yata bilirdim...

Kafami kaldırdığımda bana bakdigini farkettim ve ne bakion şapşal dedim oda kahkaha atıp benmi şapşal dedi bende ewtt sen dedim oda hadi öyle olsun bakalım dedim vee dönde dolapdan indikkk

Berkin ağzından....
Cemreye baktığımda okadar mutkuyduki çocuklar gibi bi oyana bi buyana kosusdurup duruyordu. Canının pamuk şeker cekdiini söyledi bende almaya giderken yoldaki bebelerin cemreye bakarak off çok tatlı dediklerini duydum vee dururmuyim hemen bi kafa gömdüm o kimde benim sevgilim e tatlı derrr ona benden başka kimse bakamaz ard arda yumruk attım ikisini de bi kaşık suda bogdum ve sonunda kulağına eyilip benim olana laf atanın sonu böyle olur ayağınızı denk alın dedim ve üzerinden kalkdım cemre çirkin çirkin bana bakıyordu ve kolundan tutup onu arabaya bindirdim ve cemre bana sen napiyorsun gecemizi mahveddin şimdi onları dovdunde eline ne gecdi dedi.

Bende ona ben sana bu kadar kısa giyme dedim demi sana laf attılar dedim benim olana kimse laf atamaz dedim oda offfff berk dedi ve arabadan ani bi fren yapıp sen benimsin sana bakanın gözlerini oyarim laf atanın dilini keserim dedi ve gözlerime bakarak bana sen benden başkasına haramsin dedi :))) ben zaten ondan başkasına bakmamki ne bakcam oo varken gözüm kimseyi gormio :)))))

kıskanç sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin