visszakaptad PÉTER (4🎃)

66 7 1
                                    

Barni sietősen ment vissza Péterhez a meleg teával. Nem értette, hogy most mi is történik.
Peti ameddig nála volt még sosem csinált ilyet.
Bement a kisebbhez a szobába, aki csak nézte őt. Lassan leült az ágy szélére, és letette az éjjeliszekrényre a teát. A kisebb nem vágyott semmire, csak Barni ölelésére. Ki is tárta a nagyobbnak a kezét jelezve, hogy neki most mindenféleképpen ölelésre van szüksége.
A nagyobb nem is gondolkozott, csak bedőlt a kisebb kezei közé. Így pihentek egy jópár percig, majd Barni belekezdett.

-most akkor mit láttál, pötyi?

-nem tudom, Barnabás. De előre szólok, hogy lehet történni fog valami, amire mondjuk nem számítasz.

-például?

-na várj, kezdem az elején. Nekem születésem óta ki van nyitva a harmadik szemem. Csak a szüleim meg húgom tudott róla eddig. Mindig, ha beszélek valakinek róla akkor elmozdulnak a tárgyak. Általában csak én érzékelem, ameddig el nem kezdek valakinek beszélni róla. Félek, hogy bántani fog téged, vagy a többieket ha elmondom. Vagy hogy nem akartok utána velem barátkozni vagy beszélni.

A nagyobb egy kis ideig nem szólalt meg, hanem feldolgozta azt, amit Peti mondott neki.
Végül csak belekezdett a mondandójába.

-és...akkor nem tudod, hogy ki volt az a fekete alak akit én nem láttam?

-nem. Sajnos vagy nem sajnos nem tudom.

-és...az orrvérzés is ezzel jár?

-igen, meg a tárgyak mozgása.

-hogy érted, hogy a tárgyak mozgása?

-hát mondjuk úgy, hogy leteszel valahova valamit, elfordulsz, és mire visszanézel más pozícióban van, vagy teljesen más helyen a szobában vagy akár a lakásban. Meg hogy mondjuk a szemed láttára mozdul el valami. Veled csak ezek tudnak történni, de akkor is csak ha ott vagyok. Ő velem van, és velem is fog maradni. Titeket bántani nem tud, csak ha olyan kedve van, akkor engem.

-téged bántott már?

-nem. Még soha sem, de a múltkor meséltem a húgomnak, hogy mik történnek és egy kép leesett a falról, amin apukám halott testvére volt. Születésem előtt pár nappal halt meg.

-de ugye te ebbe nem fogsz belehalni vagy ilyesmi?

-nem, remélem nem bolondulok bele.

A nagy lefagyott, és csak nézte a kisebbet.

-nyugi, Nyílván nem fogok meghalni.

-oké. De én ezért nem foglak se kitagadni, se semmi. Nyugodtan elmondhattam volna előbb is. És nyugi, a faszik sem fognak téged bántani.
Biztos, hogy megértik majd. Meg úgy is segíteni fognak.

-igen, igazad van. De kicsit hiányoztál egyébként...olyan régen volt Peti-Barni nap. Többet kéne a másikkal lenni.

-igen, tudom. Majd valamikor összehozhatnánk egy találkozót.

-jaj, tényleg! A borítékod megvan?

-igen, itt van a táskámban. Kinyithatom?

-igen.

A kisebb azonnal felkapta az ágya mellől a táskáját és elkezdett benne kutakodni a boríték után. Amikor megtalálta visszadobta a földre a táskáját, amit Barni követett a tekintetével de nem szólt semmit. Elkezdte kinyitni, majd egy kis papírt talált benne amit Barni írt.

Haloweeni program, BALATONON!!!
egy kis faluban.
Lessz cukorkagyűjtés, van egy kisebb medence,
És felidézzük a haloween ünnepét.
Lehet nyomozni is, benne vagy, hogy elmegyünk a Faszikkal? ;D

Mert én más vagyok.BEFEJEZETT (Peti x Barni)Where stories live. Discover now