"Haaa....apa yang terngendap-ngendap tu?" sergahku bila menyedari Siti sedang memerhatikan aku. "Naik je la"
"Hmm....bang? Bila abang balik?" tanya Siti seraya melangkah kaki menuju ke arahku, dia pun duduk di sofa bersebelahan.
"Hmm.....seksinyer Ti hari ni.." aku menegurnya apabila melihatkan dari jarak dekat Siti beremban kain batik. Kelihatan dadanya yang putih dan sedikit kemerah-merah, bekas gigitan atau ciuman rakus Zul barangkali. Pehanya terdedah sedikit, lalu dia cepat-cepat cover bila menyedari mataku tertumpu ke situ.
"Abang dah lama sampai, sakit perut tadi, minta excuse nak balik awal. Asmah mana?"
"Dia ada kelas"
"Ooo...dia dah balik ke?" perangkapku.
"Sapa bang?" tanya Siti dalam takut-takut nadanya.
"Boyfren Siti la, sapa lagi?"
"Hah?" dia terkejut, terbeliak biji matanya memandangku.
"Jangan risau Ti, abang tau, abang tak marah" sambungku bila melihatkan reaksinya yang macam kena heart attack.
"Macam mana abang tau?"
"Abang dengar bunyi korang ler, tak cover langsung, kuat benor jeritnya"
Siti kelihatan tertunduk malu. Siti menjelaskan kepadaku apa yang terjadi, aku hanya mendengar dan bersoal jawab dengan dia. Dia akui yang dia kerap melakukan projek di bilik itu dengan pengetahuan Asmah. Aku pun menasihatinya agar berhati-hati lain kali, aku menjelaskan yang aku tak kisah, cuma isteriku sahaja yang harus diawasi. Siti akur mendengar ceramahku.
"Tak sangka abang Sham open yer?"
"Alar, abang pernah muda, abang tau perkara macam ni dah biasa, Cuma lain kali hati-hati, jangan kantoi dengan akak dah le"
"OK bang, kalau lain kali Ti nak projek, boleh ke?"
"Boleh, tapi ada syarat. Ti bebas bawa Zul datang, projek la kalau line clear"
"Syarat apa bang?"
"Syarat pertama, Ti mesti bagitau abang bila Ti nak buat projek, sebab abang nak cover line takut-takut akak balik"
"OK bang, no hal" senyum Siti. "Ada syarat lain ke bang?"
"Ada, abang nak Ti blowjob abang"
Tercengang Siti mendengar syarat yang kedua, aku terus memujuknya dengan kata-kata manis. Aku hanya minta Siti menghisap koteku sehingga aku pancut, dan terpulanglah pada Siti sama ada nak telan atau tidak. Bila usaha aku hampir tidak berjaya, aku cakap yang aku akan sekat Zul dari datang ke rumah, dia diam memikirkan kebarangkalian yang terjadi. Akhirnya Siti akur.....
YOU ARE READING
RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 1
General FictionSIRI 1, rasanya tak payah sinopsis, semua dah tau kan. Cerita ini aku start tulis tahun 2005, dan 1st publish tahun 2010 di blog. Latar masa kisah ini ialah tahun 2005-2007. Segala surat menyurat boleh diemailkan kepada ticersham@gmail.com