Yourk My Queen/R. Sukuna x Y/N

2K 68 96
                                    

Bir yıldır Jujutsu okulundasınız, ve en yakın arkadaşlarınız. Maki, Yuta, İnumaki, panda,
megumi ve nobara'dır

Hepiniz En güçlü büyücü olan Gojo Satoru'nun öğrencilerisiniz.
Bir gün okulunuza itadori Yuji adlı bir çocuk geldi, duyduklarında göre itadori Lanetlerin kralı olan Ryomen Sukuna'nın parmağını yemişti. Ama sen bunu dert etmemiştim yanındaki arkadaşların da öyle, itadori çok arkadaş canlısı bir çocuktu.

Onun Maki gibi özel bir gücü yoktu, ama dövüş ve hız konusunda inanılmaz iyi birisiydi. Senin telekinezi gücünün olmasına rağmen onun gücüne erişemiyordun.

Bir gün Sen, itadori, megumi ile beraber bir göreve çıkmıştınız, Megumi köpekleri sayesinde lanetleri çabucak buldu ama kendinizi bir anda lanetler ile çevrelenmiş bulursunuz.

Özel sınıf bir lanet Megumi'nin arkasından vurarak onu metrelerce uzaklığa fırlattı " MEGUMİ!!" Diye bağırdınız itadori ile ama arkanızdan bir lanet size doğru koşmaya başladı siz itadori ile sırt sırta girdiniz, ve size gelme birkaz laneti arındırdınız.

Ama daha çok lanet gelmeye başladı. Megumi'ye vuran özel sınıf lanet itadori'ye vuracağı anda önüne geçtin ve senin karnına sert bir yumruk atarak neredeyse karnını deldi. "Y/N!" Diye sessizce adını söyledi Yuji.

"K- kaç" dedin zorluk ile ardından sana vurmak için hazırlanan lanete baktın, onun sana vuracağı anda gözlerini yumdun ve ölümünü bekledin ancak öyle olmadı.

Lânet gözünün önünde patladı, o kişi itadori'ydi. Nasıl yaptı bilmiyorsun, ama itadori dik durup üstündeki elbisesini nasıl parçaladığına baktın.

"İta-dori?" Dedin kekeleyerek o sana döndü ardından onun İtadori olmadığını anladın yüzünde ve vücudunda siyah çizgiler görüyorsun. Sana Doğru döndü

"Ah~. Yeniden özgür olmak çok güzel." Dedi ardından sana baktı.

"O artık yok, seni kurtarmam için benim ile anlaşma yaptı. Sadece bu kadar" dedi ve çevredeki bütün lanetleri öldürdü tek gördüğün şey itadori'nin bedenindeki lanetin izlerinin kaybolup sana doğru koşup adını söylemesiydi. Sonrası karanlık.

______

Bir kaç haftanın ardından kendine gelmiştin shoko sensei'n sayesinde iyileşmiştin. Sen ayaklandığında dışarı çıkıp temiz hava aldın ardından o görevi hatırladın itadori seni kurtarmak için lanet ile anlaşma yapmıştı seni sevmişmiydi? Çok merak etmiştin ama en çok da o lâneti.

Her aklı a geldiğinde sınırın bozuluyordu ancak ona sorman gereken bir şeyler vardı. Bu yüzden de itadori'nin odasına ilerledin ve kapısını çaldın

"Kim o?" Dedi yuji "benim yn" dedin sen ve yuji kapıyı açar açmaz içeri girdin üstünde bir şort ve bir atlet vardı duvarda bikinili kızlar vardı ama hiç takmadım ve itadori'ye döndün.

"İtadori? Onunla konuşmam gerek, yani daha doğrusu ona bir şeyler sormam gerek?" Dedin. Ama itadori söylediklerinden bişi anlamamıştı,

"Anlamadım sukuna ile mi?"

"Evet"

İtadori geriye iki adım atıp başını olumsuz anlamda salladı.

"Olmaz y/n bu hiç iyi olmaz"

Dedi ama sen ısrar ettin her ne kadar ısrar etsende yuji kabul etmedi sende yuji'ye yaklaştın ve sukuna'ya seslendin.

"Hey sukuna! Beni duyduğunu biliyorum lütfen, seninle konuşmam gerek."

Dedin ama bir tepkime yoktu sen başını eğdin ve yuji den özür dilemek için ona baktığında yuji'nin yüzünde tekrar o siyah çizgiler belirdi kahverengi gözler yerine sana küçümseyici bir bakış ile bakan sukuna ile karşılaştın.

JJK! HEADCANON, ONESHOT, QUOTES , TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin