Capitolul 6: " M-am gândit că el s-a schimbat. " -EDITAT

459 26 2
                                    

Alex văzând feţele palide ale celor doi începu să se îngrijoreze pentru Jessica, dar îl privea suspicios pe bărbatul din faţa lui. De ce un polițist s-ar albi la față în halul ăsta?

-Jessica?! Eşti bine?

-D..da, de ce nu aş fi? a spus ea nesigură.

-Jessi eşti palidă, continuă Alex.

-Alex, vreau să ieşi din camera de interogatoriu.

-Poftim?!

-Te rog, fă asta pentru mine.

-Jessica, spuse Alex privind suspicios spre bărbatul de la birou care adoptase o faţă neutră. Ce îmi ascunzi?

-Ni..nimic, spuse ea, te rog lasă-mă singură, pleacă.

Alex nu îi răspunse dar nici nu pleca. Ştia că sora lui ascunde ceva. Ştia că nu l-a minţit o dată, ci de două ori. De unde ştia că Jessica l-a minţit? Simplu. Jessica se bâlbâia de fiecare dată când minte.

-Jess, tu îmi ascunzi ceva! Te cunosc şi ştiu că îmi ascunzi ceva. Să nu îndrăznești să negi.

George simţind tensiunea din cameră încerca să se comporte normal. Nici pentru el nu era o situație ușoară. Nu se aștepta la asta.

-Deci, domnişoară Pop am la mine câteva fotografii cu câţiva răpitori cunoscuţi care sunt încă în libertate. Aş dori să te uiţi printre fotografii, spuse George întinzându-i fotografiile fetei. Să îmi spui dacă vreuna dintre aceste persoane îţi par cunoscute.

 Jessica luă fotografiile şi se uită peste ele. Le luă pe fiecare în parte uitându-se foarte atent peste ele. În prima fotografie era o femeie în vârstă de vreo 40 de ani, cu părul roşcat vopsit, gene arcuite, ochi verzi, nas micuţ, buze subţiri rozalii şi câteva riduri în colţul ochiilor care îi arătau adevărata vârstă.

 În a doua fotografie era un bărbat care semăna foarte mult cu femeia din prima poză.

-Cei doi sunt fraţi gemeni. Sunt cunoscuţi drept "Gemenii Roşii" sau "Gemenii de foc" deoarece au obiceiul de a răpi minori de toate vârstele şi de a le da foc.

Jessica încuvinţă din cap şi se uita la  celelalte fotografii. În a treia fotografie era un bărbat de vreo 35 de ani cu părul scurt, blond cu nas mare borcănat, cu ochi micuţi de culoarea cerului senin şi cu buze proeminente. În a patra fotografie era un tânăr bărbat de vreo 24 de ani cu părul brunet cu breton în ochi, iar ochi erau cenuşii, nasul potrivit, buze micuţe roşiatice şi semăna puţin cu Robert. Dar nu era el.

-Cel din ultima fotografie se numeşte Paul şi este cel mai tânăr dintre răpitori. Acesta răpeşte fete minore, le violează, apoi le dă drumul în cele mai nepotrivite locuri din România. De cele mai multe ori fetele rămân cu sechele şi înnebunesc. Majoritatea ajung internate în spitalele de boli mintale.

 Jessica se mai uită încă o dată peste fotografii gândindu-se la victimele răpitorilor şi prin ce trec. După o scurtă pauză în care Alex o privea insistent pe Jessica, George luă cuvântul:

-Deci domnişoară Pop vi se pare vreunul dintre aceştia cunoscuţi?

-Nu! răspunse fata repede.

-Dacă nici unul dintre aceştia nu v-a răpit, atunci cine? Îmi poţi face o descriere a celor pe care i-ai văzut în perioada 30 Iunie-30 Iulie 2012? întrebă George fiindu-i greu să întrebe acele cuvinte.

Iartă-mă!(In Editare!!)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum