BAB 17 : PERKONGSIAN NIKMAT

7.2K 38 0
                                    



"Abang nak try main dengan Siti tak?" persoalan itu membuatkan aku terasa yang Wani telah mengetahui projek aku dengan Siti. Namun setelah disiasat, ternyata Wani tak tau, dia cuma mahu aku menikmati tubuh Siti sahaja.


Semasa aku bersetubuh dengan Wani, Wani meminta aku membayangkan Siti. Dia selalu memuji Siti yang mempunyai payu dara yang besar. Wani tak tau yang aku terlebih dahulu meratah tubuh Siti, tetapi aku buat-buat baik dan bodo jer. Di samping Wani memujukku, dia turut memujuk Siti. Aku dapat tahu dari Siti apabila Siti berbual denganku, dan menceritakan apa yang Wani bualkan dengan dia. Aku meminta Siti agar buat-buat bodo dan tak tau. Apabila Wani sendiri mengakui yang dia telah pernah tidur bersamaku, Siti terus tanya akan kebenarannya kepadaku, dan aku mengiyakannya.


"Abang Sham, best tak Kak Wani" tanya Siti semasa kami berdua di ruang tamu, ketika Asmah sedang tidur di bilik.


"Hmm, best gak sebab masih baru" jawabku ringkas.


"Dia suruh Siti main dengan abang" sambung Siti.


"Siti jawab apa?"


"Siti kata Siti nak, dia tengah aturkan plan. Hehehe"


"Hehehe..." aku pun turut ketawa


Petang itu, tinggallah aku bersama Siti di rumah. Sebelum keluar, Wani sempat berbisik kepadaku supaya jangan ganas-ganas. Dia suruh aku main puas-puas. Aku mengucup bibirnya dan menghantar ke muka pintu, kelihatan suaminya telah menunggu di dalam kereta. Aku pun terus ke bilik Siti.


"Abang, Kak Wani bagi SMS" tegur Siti sewaktu aku mengunci pintu.


"Apa dia tulis?" tanyaku duduk di sebelah Siti dan mencium pipinya.


"Dia tulis, main puas-puas tau. Hehehehe...." Jawab Siti.


Aku terus merangkul Siti, membaringkannya dan menggomol tubuh chubby itu. Memang benar tetek Siti besar, dan saiz itu lah yang membuatkan aku tergiur kepadanya seawal perkenalan kami dahulu. Aku bersetubuh dengan Siti dengan selesa tanpa gangguan hingga Siti kepenatan. Semasa berehat, aku menyuruh Siti mengSMS Wani memberitahu yang aku ni hebat, dan tanya apa yang Wani buqt skang ni. Wani membalas dengan menyetujui pendapat Siti yang aku ni hebat, dan dia kata dia dalam bilik hotel, baru lepas main dengan suaminya. Dia juga cakap yang suaminya cepat habis, dan dia belum lagi puas 100%. Kemudian aku suruh Siti tulis, supaya Wani sambung dengan Abang Sham pulak balik nanti.


Malam itu, Wani tak pulang, dia bersama suaminya. Siti keseorangan kerana Asmah balik ke kampung. Aku bersama isteriku menunaikan tanggung jawab. Disebabkan isteriku kerja petang, maka kami sempat bersarapan bersama. Isteriku keluar kerja pukul 2 petang, dan aku tau sedikit masa lagi Wani akan pulang. Aku minta Siti keluar dengan Zul. Siti setuju dan dia tau apa yang aku rancangkan.


"Hai, dah balik" sapaku apa Wani mula melangkah masuk.


"Hmmm...." Jawabnya pendek.


"Best tak dengan husband?" soalku pura-pura tak tau.

RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 1Where stories live. Discover now