Jeho oči na mě vzhlédnou a já v nich uvidím slzy. „To je sračka” řeknu si pro sebe. Já byla tolikrát mučena na tréningách, že bolest už snad ani necítím.
„Je v části Zinurg” pronese a já se zamyslím.
Je to až na konci města.
„Kde přesně” zeptám se celkem nepříjemně a on opět odmítá odpovědět. Stačilo se však k němu přiblížit s novou a větší jehlou a hned začal mluvit.
„Ve staré zničené budově. Teda vypadá tak jen zvenku. Vevnitř je zařízena jako tvé sídlo u opuštěného parkoviště”
Tohle mi jako odpověď stačí.„Zaveďte ho do vězení” syknu na bodyguardy a nastoupím do výtahu. Ten mě doveze zpátky do domu, protože sklepení a vězení se nacházejí hluboko v podzemí.
Když vystoupím z výtahu, zamířím do své pracovny, kde si sednu do velkého křesla u mého pracovního stolu. Než stihnu vzít další složky se jmény, někdo zaťuká na dveře.
„Dále” pokynu a dovnitř vstoupí James, který má oblečení i tvář od krve a vedle sebe silně drží nějakou holku.„Kdo je to?” položím otázku, na kterou hned dostanu odpověď.
„Je od Toma. Jeho děvka. Ví o něm nějaké informace, takže se bude hodit”
„Dobře a kde jsi ji vzal?” kladu mu další otázku.
„Zrovna odněkud šla. Byli u ní tři lidi od Toma, tak jsem se odprásknul a vzal ji” pronese a ukáže na tu holku. Růžové mini šaty, vyperoxidované blond vlasy, zmalovaná je jak klaun a na očí má umělé řasy.„Jméno?” zeptám se Jamese a když mi odpoví, hodí ji na zem a na můj příkaz odejde z mé kanceláře.
„Takže Kimly, půjde to po dobrém nebo po zlém?”„Kdo jsi?” štěkla po mně a já se neudržela, tak jsem jí jednu vrazila.
„Jamesi!” křiknu a on se opět objeví v mé kanceláři. Nařídím mu, aby došel za Coulem a zjistil ještě neco o Tomovi. Pak ho může odprásknout.Znova se otočím na tu děvku a hnusně se na ni usměju.
„Zapamatuj si jedno. Na mě řvát nebudeš ani štěkat nebudeš. A budeš mi odpovídat nebo tě odprásknu hned teď”
„Kdo j-jsi?”
„Mike” odpovím a ona se na mě nechapavě podívá.
„Co všechno víš o Tomovi?”
„Neřeknu ti nic”
Prskne po mně a já si sáhnu pod tričko a z opasku vytáhnu jeden z nožů.„Jak se asi Tomovi budeš líbit s jizvama?”
Řeknu nahlas a ona začne brečet a couvat ke dveřím.
„Nechej mě”
„Tak kurva mluv nebo tě zabiju hned!”
Zařvu na ní a ona se poleká. Už mi dochází trpělivost. Naštěstí začala hned mluvit.
„Je mu 21, nemá přítelkyni a každý den trénuje se svým gangem aby porazil Mika. Ale kdyby vědět že je to taková kurva jako ty, už by jsi byla mrtvá už dávno”
Usmála se a já sáhla po pistoli. Než stihla cokoliv udělat, kulka ji zasáhla mezi oči a ležela na zemi v kaluži krve. Mně nebude nikdo říkat že jsem kurva.Šťastné a veselá Vánoce přeji všem. Ať najdete pod stromečkem Tomíka/Gustava/Billíka/Georga! Nebo prostě něco co jste si přáli🤍 Miluju vás!
ČTEŠ
It's Just a Game Right? | Tom Kaulitz
FanficTori, jméno neobyčejné dívky, která vede svůj vlastní gang. Tom, vůdce nejmocnějšího gangu a také její největší nepřítel. Nenávist mezi lidmi je normální, ale co když se hra vymkne kontrole?