Say yes to heaven(itt indul be rendesen a sori!5🎃)

55 6 0
                                    

Na hellooo! Ennél a résznél indul be igazán a történet, meg egy picit változik a terv. De tényleg csak picit. Annyi, hogy ez a kemping Balatonon lessz! Ennyi.

Peti szemszöge

Reggel nagyon nagy vállfájásra keltem. Azt hittem, hogy le rohad a vállam. Borzasztóan fájt és nem tudom, hogy miért. Barni is épp ébredezett a mellkasom alatt. Mind a kettő keze a derekamon pihent. Este felcsúzhatott a pólóm, mert alatta volt a keze a csupasz derekamon. Előszőr csak egy mély levegőt vett, aztán kétszer fel-le húzta a kezét a hátamon. Szerintem elfelejtette, hogy rajta fekszek vagy nem is tudom. Minden esetre mostmár tudja, hogy én fekszem a mellkasán.
Nekem még mindig csukva volt a szemem, még Barnira sem nyitottam ki.

-tudom, hogy ébren vagy, Péter.
Megszólalt a rekedt, mély, és egyben álmos hangján.

-meg sem próbáltam titkolni.

-jóreggelt neked is.

-jóreggelt. Hallod Barni?

-hmm?
Megint elkezdte simogatni a hátamat, majd az egyik kezét kicsúztatta a pólóm alól és a tarkómra vezette az egyik kezét. Belefúrta a nagy mancsát a hajamba, és úgy folytattuk tovább a beszélgetést.

-nagyon fáj a vállam...

-azért, mert rajta feküdtem.

-miért?

-mert úgy aludtunk el, hogy átöleltük egymást és pont úgy volt a vállad, hogy rajta feküdjek.

-nagyon jó. Szerintem már rohad, Barni Nagyonnnnn fájjjjjj...

-adjak rá gyógypuszit?

Ezen a kérdésen kicsit lefagytam, és legszívesebben pofánvágtam volna. Viszont kíváncsi is voltam egyben úgyhogy...

-mi lessz, ha igent mondok?

-akkor igent mondasz és kapsz.

-akkor igen.

-hol fáj?

-itt.
Mutattam neki oda a majdnem a vállam, de mégse vállam részemre. Arréb húzta a pólómat, és adott rá egy nyálas puszit. Csak az ajkai voltak nyálasok. Én próbáltam úgy tartani a fejem, hogy ne lássa meg, hogy vörösebb az arcom mint egy paprika. Valószínűleg észre is vette, ezért hagyta, hogy a nyakához fúrjam az arcomat és eltakarjam a vörös fejem. Egy pár percig feküdhettünk csak úgy, hogy nem szóltunk semmit sem a másikhoz. Már sokszor volt olyan, hogy összebújtunk Barni-val, akár próbákon is. De ez most valahogy más volt. Más érzés volt, amikor hozzámért, amikor éreztem, amikor láttam, és amikor hallottam.
Egyszerre az Angyalt és a kisördögöt érzem magamban.
Az angyal azt mondja:"neked is tetszik, Péter! Legyetek boldogak és szerelmesek!"
Az ördög pedig:"Péter, nem szeret! Csak játszik veled! Meg nem esne jól a lelki állapotodnak sem! Engedd el! Meg amúgy is, van barátnője..."
Tényleg! Van barátnője. De akkor hol vannak a cuccai?
Egy kicsit megpróbáltam még pihenni, majd megkérdeztem:

-Barni?

-Peti?

-mi van Julcsival? Mármint együtt laktok, nem?

Mert én más vagyok.BEFEJEZETT (Peti x Barni)Where stories live. Discover now