Kitty(10)

96 7 4
                                    

Én:oké.

Bill:Jólvan de most elmegyek ruhákért.

Én:oks.

Miután ezt kimondtam Bill adott egy puszit a homlokomra és elment. Eléggé unatkoztam ezért gondoltam hogy felhívok valakit. Lapozgattam a telefon számokat amikor megláttam Kittyjét.Megfagyott bennem a vér amikor elolvastam a nevét. Barátnők vagyunk, legalább is úgy tudom. Kittynek régen volt egy legjobb barátnője, Brooklyn akivel nagyon jóba voltak de egyszer össze vesztek nagyon. Ezért Kitty elkezdett velem barátkozni sokat. Nagyon jóba lettem vele de ez nem tetszett Brooklynnak. Egyik este ott alvós bulit tartottunk és valamit elfelejtettünk hozzá venni ezért Kitty lement a sarki pékségbe. Már 45 perce vártam őt de nem jött így elindultam megkeresni. Azt hozzá tenném hogy este fél tíz volt és már 20 perce bezárt a pékség ezért nagyon féltem. Éppen a pékség mögötti sikátorban voltam amikor megláttam amikor megláttam egy testet vérben úszni. Közelebb mentem és megláttam Kittyt.Ijettemben felsikítottam.A mentők elvitték és Kitty kómába került. 7 szúrás kapott és 5-ször belé rúgtak nagyon erősen. A halál szélén állt és nagyon kivoltam.Nem akartam még egy embert elveszíteni. Éppen a második napi látogatóból mentem haza amikor valaki puskát fogott a fejemhez. Egyből tudtam hogy Brooklyn volt az. Szerencsémre a rendőrök pont ott mentek el és letartóztatták.

Nem tudtam hogy hogy van ezért felhívtam.

A telefon beszélgetés:
Úristen Kitty. Sziaa.Rég beszéltünk. Minden okés?

Jajj szia Fanny. Igen minden okés. A sebbeim már szerencsére begyógyultak.Te hogy vagy?

Nem a legjobban

Jézus, mi történt?

*itt elmeséltem mindent Kittynek.

Úristen, biztos rossz lehetett. Nagyon sajnállak. Bocsi de most le kell tegyem. Majd beszélünk. Sziaa

Sziaa.

'Beszélgetés vége'

Eléggé fáradtnak éreztem magam ezért bealudtam. Kb egy 15 perc múlva arra ébredtem hogy Bill puszilgat.

Bill:Szia baba. Jól aludtál?

Én:Hát nem aludtam olyan sokat de jól.

Bill:Mit csináltál hogy keveset aludtál?

Én:Egy barátnőmmel beszélgettem aki felől rég nem hallottam.

Bill:Okés.Viszont én megágyazok magamnak a földön.

Én:Na azt már nem. Itt alszol velem!

Bill:Biztos vagy benne Fanny?

Én:Biztos.

Bill:Hát legyen az nekem csak jobb.

Bill be bújt mellém és ölelkezve aludtunk el.




Sziasztok. Ez sokkal hosszabb rész lett mint az előző kettő. Előbb is hoztam. Nem lett a legérdekesebb de volt benne egy pici dráma. Ha tetszett jelezd egy csillaggal. Legyen szép napod/estéd.❤

beleszerettem-@Kaulitzxxx_-حيث تعيش القصص. اكتشف الآن