Bölüm 3

36 4 3
                                    

Nereye kaçacağımızı bilmiyorduk.Anıl sürekli "ölücez valla ölücez kurtuluş yok"diyip duruyordu.İçimi kararttı.En sonunda dayanamayıp;

-Anıl yeter be içimi kararttın ölmicez sakin ol.

-Nereden biliyorsun.

-Biraz iyi düşün hep kötü düşünme olum.

-İyi senin dediğin olsun ama çok korkuyorum lan.

-Bende korkuyorum olum ama yapacak bişey yok hayatta kalmaya çalışcaz ilk önce güvenli bir yer bulmamız lazım yiyeceği suyu olan bir yer.

-Öyle bir yer anca alış-veriş merkezı olabilir oda şehirde kaldı.

-Şehrin çıkışında bi tane olması lazım.

Anıl haritaya baktı ve;

-Evet varmış umarım içerde ölülerden yoktur

-Görücez.

Şehrin dışındaki alış-veriş merkezine doğru yola çıktık. AV M ye 5 km kala yol tıkalıydı mecburen yürüyerek devam edecektik.Arabaların yanından geçerken bir askeri otobüs gördük içi boştu ama bagajında silahlar vardı.Anıl ile birlikte silahları aldık çantaya koyduk yanımıza ikişer tabanca aldık.Arabaların arasından Anıla

-Dikkat et yanlardan bir şeyler fırlar elini falan ısırır.

-Sen merak etme.

Yürümeye devam ettik ve akşam oldu bir yere oturup dinlenmek istedik.Bi karavan bulduk ve içine girdik.Akşamı orda geçirecektik.2 tane ranza vardı birine ben diğerine anıl geçti.Uyuyamıyorduk.Sabah oldu Anıl yatıyordu bende hava almak için çıktım yola.İlerde motor sesi geliyordu.Ne bu acaba diye kendime sordum.Birde gördüm ki ilerden son model siyah bir motor geliyor.Üstündeki kişi de kasklıydı suratını göremedim.Bana 10 m kala durdu bir anda silahını çıkardı adeta ışık hızında.Ellerimi kaldırdım "ısırılmadım" dedim.Silahları gösterdi bende önüne yavaşça sürükledim ikisini de.İçerden Anıl çıktı.

-Noldu lan.dedi

-Günaydın prens(imalı bir şekilde) al olana bak silahlarımı aldı.

-Kimsin sen

diye sordu Anıl ama ses yoktu bizi kenara geçridi.Dizlerimizin üzerine çöktük.Karavandan silahlarımızı aldı ve çıktı gitti geldiği yöne.

-Uykuna sokim Anıl

-Napim olum nerden bileyim böyle olacak.

-Neyse yola koyulalım hadi.

Yola çıktık.2 saat geçmeden vardık. AV M nin etrafı boştu.Tellerden atlayıp içeri girdik.

Yeni bölüm gelicektir takipte kalın.....

Proje ZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin