Tamamen hayal ürünüdür...
__________________________________________
Hikaye başlıyordu. Hayır sadece bir fragmandı...GECE'NİN GÖZÜNDEN:
-Gece eve geç kalma.
-Abi eve gelmesem olmaz mı?
-Nerede kalacaksın?
-Bilmem. Ama babamla kalmak istemiyorum.Evet babam kılıklı ile kalıyordum. Babam denilen şahsiyet beni 14 yaşıma kadar görmedi bile. Ben bebekken beni bırakmış. "Ben kız çocuk istemem. " diye. Ben çok istiyorum da kendisini. Annem ölünce bana, o istemediği kızına, bakmak zorunda kaldı garibim. Şu anda 18 yaşındayım ve son 4 yılımı zehir etti pislik herif. Ona baba bile dememe izin vermiyo. 'Tuğrul' diyorum öz babama.
Ne ben onu ne o beni sever anlayacağınız. Abim üniversitede ve bana bakamıyo ve ya koruyamıyo. Ama hep beni arar ne yapıp yapmadığımı sorar aslan abim. Abımı çok seviyorum ben ya!
-Yarım akkılı kardeşim nerede kalıcaksın?!
-İyi tamam be!Eve gitmek istemiyorum.
Eve geldiğim anda odama koştum ki 'Tuğrul' beni durdurdu.-Hoşgeldin KIZIM.
Ne dedi o? Kızım mı dedi bana?
-Sen bana kızom mı dedin?
-Evet. Sen benim kızımsın.
-Ne oldu Tuğrul? Başına taş falan mı düştü senin?
-Hayır. Hadi gel bir yere gidicez seninle.
-Nereye?
-Süpriz. Sen arabaya bin geliyorum ben.
-Nereye gideceğimizi söylersen gelirim Tuğrul.
-Çabuk!A**** koyayım böyle işin ama. Yüksek ses... Amcam saolsun çok güzel travmalar bıraktı üzerimde. Bunların en kötüsü yüksek ses korkusu...
Arabanın yanına giderken bildiğim tüm lanetledi okuyodum. Arabaya binince çok bekletmeden o da geldi.
Bir süre sustum ama sonra dayanamayıp.
-Nereye gidiyoruz?
-...
-Neden bu kadar uzun sürdü?
-...
-Abimi aramak istiyorum.Telefonu çıkardığımda elimden alıp camdan attı.
-Hey ne yapıyosun sen?!
Sonunda bir ara sokağa girmiştik. Artık hava tamamen kararmıştı. Sadece biraz çalılık görünüyordu.
-Tuğrul neredeyiz.
-...Sesizlik.... Arabadan indiğinde ben de arkasından indim.
-Neden geldik?
-...
Ve yine sesizlik... Bu kadar sabrettiğm yeter ama:-Sana diyorum sağır herif sana cevap versene neden getirdin beni buraya!
-Malı getirdim!Çalılıkların arasından 5 silahlı adam çıkıp:
-Kızı yolla para hesabına yattı.
Ne? O beni satmış mıydı? Beni bir eşya gibi sattı mı yani? Niye şaşırıyorum ki? Tuğrul'dan beklenir bir hareket.
-Hey sağır adam nereye?!
-Daha anlamadın mı salak! Sattım seni bir eşya gibi!
-Lan korkuyorum ben gitme.
Tabi korkarım 5 silahlı adam ve akşam her yer çok karanlık tabi korkucam.-Nerede o cesaretli salak!
-Baba korkuyorum gitme.Bir ara fikrini değiştirir gibi oldu belki de bilmiyorum. Bir süre durdu. Ben kolay kolay yalvarmazdım. Hayatım boyunca ona ilk kez baba demiştim. Fikrini değiştirme fikri aklından geçse bile mutlu olurdum belki de.
-Otur oturduğun yerde ölürsün birazdan zaten.
Evet ondan istediğim ilk şey buydu ve belki son şey olucaktı bilmiyorum. Onun verdiği cevap ise çok açıktı. Kararından vaz geçmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEK KULESİ
RandomATEŞ bir GECEYEaşık olur TOPRAK bunların SİMGESİ olur. ÇINAR bunların ÖMÜR'lük şahidi olur. ve onlar hiç ayrılmazlar, ve ailelerinin bile sevmediği o çocuklar birbirini bulur...