🎃𝒮á𝓇𝓀á𝓃𝓎 𝒽𝑒𝒶𝒹𝒸𝒶𝓃𝑜𝓃🎃

23 1 0
                                    


– Rendkívül birtokolná kedvesét, és egyben védelmező lenne. Végül is a legértékesebb tulajdon kincsei közül is a legfontosabb kedvese számára, mivel értéke több mint a világ összes aranya és kincse. Olyannyira, hogy soha nem tudott megválni kedvesétől. Ezért is ragaszkodik, inkább kötelezi, hogy kedvese maradjon a kincsei közelében, hiszen a sárkányoktól senki sem mer lopni.

– Természetesen kedvese így is tesz, és bár nem mindig van a kincsei közt a temérdek arany mögött, de mindig nagyon közel van hozzájuk.

– Eleinte szó sem lehetett arról, hogy távolabb menjen a kincsek közeléből, mivel nem szereti ha nincs kedvesen látóterében. Gyűlöli a gondolatát, hogy elveszhet, megsérülhet vagy éppen el vehetik tőle kedvesét, ezért nagyon szigorú volt az elején. Bár nem sokat változott, viszont kedvese kitapasztalta mivel tudja megpuhítani.

– Ha kedvese túl messze merészkedne tőle, vagy éppen több ideig van akkor természetesen az illata után megy, hogy visszarángassa ahol teljes biztonságban van. A lakáson kívül nagyon kevés hely van ahova egyedül engedi, főleg ha az messze is van.

– A kényeztetéssel próbálja kompenzálni, hogy nem mozoghat szabadon amikor csak szeretne.

– Azonban amilyen morogva és hideg, egészen édes is tudd lenni. Különösen ha éppen ki akarja engesztelni egy-egy kisebb vita után.

– Általában sokat mesél kedvesének ha nyugtalan, mivel csak így tudd higgadtan viselkedni. Ilyenkor kedvese mosolyogva helyezi fejét combjára, mivel tudja ezt mennyire imádja.

𝓗𝓪𝓵𝓵𝓸𝔀𝓮𝓮𝓷 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮𝓼Where stories live. Discover now