ʕ´•ᴥ•'ʔ
Eyvahh!.
Arabamdaydik.İlk başta arabamı görünce binmeye cekinmisti.Kim olsa cekinirdi.Benim yeterince ünlü bir babam vardı ve 8 farklı alanda,alanlarının en iyisi olan şirketlerimiz vardı.Arabamin lüks olması en doğal şeydi.
Onu belinden tutup arabaya doğru nazikçe yerleştirdim.Ve işte suan eve gidiyorduk.Basini sallayarak beni onaylamıştı.Babamlar zaten Rusya'daydi ve tatildelerdi.Onu konağa goturucektim.
Arabama bu şekilde bir tepki verdiyse konağa nasıl bir tepki verirdi bilmiyordum.Ancak bundan gurur duyduğum çok belliydi.Bir elim direksiyondayken ona temas etme dürtüme karşı çıkamadım ve elimin içini onun baldirina bastırdım.Elimin altındaki yumuşak ten kafamı ucuruyordu.Bu utangac çocuk için giymiş olduğu siyah kısa kot şort ve belinin içine soktuğu saten kırmızı gömlek biraz fazla iddiali değil miydi?
Çok çekiciydi amina koyayım.Gri saçlarıyla ne giyerse giysin ona yakışırdı.Bu surata her rengin yakisicagina emindim.
Kırmızı ışıkta durunca çenesinden tutup onu bana çevirdim.
"İstediğine emin misin?Ağırdan almak istersen numaramı verebilirim?"
İnanın bunu demek benim için çok zordu.Ancak o isterse onun masumlugunu bozabilirdim.İstemezse, isteksizce bulunan en ufak bir harekette bulunursa ona asla yanasmazdim.Hem ona zorla dokunmak istemezdim, hemde kendi günümü daha ateşli geçirebilicek birisini daha çabuk çağırabilirdim.Gunum de,hayatı da mahvolsun istemezdim.
Masumca gözlerime bakıyordu.Gozlerinin ışıltısı ise içindeki yangınları ortaya çıkartıyordu.O istiyordu.Sadece bunu demekten çekiniyordu.Pekala...
Onu açabilirdim.Her anlamda...
Her an arabayı kenara çekip onu arka koltukta sikebilirdim.
'Agirdan almak mı?'dedi gözleri dolarak.
'Ama ben,ben istiyorum ki seni.Yani bilmiyorum hiç yapmadım o şeyi ama, sen öğretisin bana değil mi hyung?'
"Hassiktir"
Mirildanmistim kendi kendime.Resmen onu sikmem için gözleri dolu dolu beni istediğini söylüyordu.
Gaza basarak son süratle eve sürdüm.O ise sadece bana bakıyor ve bir cevap bekliyordu.
"Merak etme güzelim.Sana herşeyi öğreteceğim."
.
Bir yorum yaparak fic hakkındaki düşüncenizi yazarsanız çok sevinirim çünkü bu benim ilk deneyimim olucak.
Heyecanla tepkilerinizii bekliyorummm.Gorusmek uzeree💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex With TK
FanfictionBenden başka bir kucağı arayamayacak hale getirecegim seni.Böylece hep bana ait olacaksin.