ʕ´•ᴥ•'ʔGeldi benimki...
Şimdi naneyi yemedim mi?.
Arabadan inmemle onun kapısına erismem bir olmuştu.Gercekten uç sınırdaydım.Sınırımı geçersem uçsuz bucaksız bir gün olurdu ve bu taehyung için günlerce yuruyememek demekti.Onu yoracaktim.Gunlerce yuruyememesine sebep olacak ve bana bağımlı kılacaktim.
Kapısını kapattigimda uzun parmaklarıni bileğime sardı.Ona doğru döndüm.Butun dikkati benim üstümdeydi.
"Tecrübesizim ben hyung.Benimle hep dalga geçtiler ama ben hiç kendim için birisini bulamamıştım ki.Yani.Bisey bilmiyorum.Geceni mahvetmek istemem."
Gözleri yüzümün üstünde kayıp gidiyordu.Naz yapıyordu.
Amina koyayım naz yapiyordu.Butun cilvesini üstümde kullaniyordu ve bunu sinsi bir biçimde yapıyordu.
"Bunları seni sikerken konuşuruz.Ne dersin yavrum?"
'Sey yaparken konuşmayı mi seviyorsun hyung?Ama garip olmaz mı?Ne konusucaz ki?'
"Sen hep bu kadar konuşur musun ufaklık?"
'Ozur dilerim hyung.Ben heyecan yaptım.Hem dilimde uzundur benim.Cok konuşurum.Surekli kocaman konuşur,baş şişiririm hyung'
"O uzun dilinle yapabileceğin daha güzel şeyler var.Ustelik bu sefer başka birşeyi şişirerek.Hemen içeri geçte,çalışmalarımıza başlayalım."
'Ama hyung hani şey yapicaktik biz.Ne calisicaz ki?'
"Merak etme sana öğretmeni istediğin konularin üstünde calisicaz bebegim'
Kafasini sallayarak onayladı.Belinden tutarak içeri yönlendirdim.Kapiya geldiğimizde durumun yeni farkına varmış gibi bahçeye ve konağa uzun uzun göz attı.Bu ilk kez evime gelişi ve ilk benim oluşu olucakti.Ama asla son değildi...
"Kun see,hemen müştemilata geciyosunuz.Evde kimse kalmicak.Kapiya da Alex'i çağırın güvenlik olarak.Eve giriş ve çıkış bugün için yasak.Hicbir bahane istemiyorum.Bes dakikaniz var."
Evdeki herkesi dışarı çıkartmamin sebebi onun utanmamasiydi.Her ne kadar ses yalıtımı iyi olsa da onun şüphe edip,utanmasini istememiştim bir sekilde.Ve işte hepsini yollamistim.
"Hyung!Ben utanıyorum ama yine de senden istediklerimi söyleyebilir miyim?Denemek istediğim şeyler var."
Açılıyordu.Gittikce rahatlıyor ve kendini açıyordu amina koyayım.Simdi cildirip üstüne atlicaktim.Bunu istiyordu.Benim onu tüketmem için yapıyordu herşeyi.Onun dedikleri benim için bir emir potansiyelindeydi.Yine de sınırları olan birisiydim ve dominantligimi sarsmak hiç hoşuma gitmezdi.
"Ne istiyorsun oğlum.Once söyle istedigini.Senin için ne yapıp yapamayacağıma bakalım."
'Ben.Hyung ben'derince nefes çekti ve devam etti.
'Ben izlediklerimden yola çıkarak sade olanları sevmedigimi biliyorum ve,ve herşey bittikten sonra orada tek olmak istemiyorum.Sarilmak istiyorum.Dus almak ve uyumak.Ben-'
"Sakin ol.Oradan bakınca sekste yumuşak ve sade birisi olduğumu mu sanıyorsun?Eğer öyleyse yaniliyosun küçüğüm.Seni bitireceğim,tuketecegim.Ama yine de benim bebeğim olucaksin.Aftercare istiyorsun ve yapacağım.Once düşmanım gibi sikecegim ve sonra bebeğim gibi seveceğim seni."
Bacaklarının altından kolumu geçirip omzuma atmıştım.Merdivenlerden çıkarken arada bir hyung diyordu ama onu dinlemiyor gibi yapıp hızla odama gidiyordum.Onu diğerleri gibi farklı bir odada değil.Kendi odamda becerecektim.Kokusu da tohumları da yatağımda kalacak ve bana bir cennet olusturucakti.
Odama girip her ihtimale karşı kapıyı kilitledim.Omzumdaki gri saçlı afeti yere indirdim.Ani bir şekilde yakamdan tuttu.Beni kendine gittikçe yakinlastirdi.Bu cesaretli tavırları benim için fostu.Yanan kırmızı yanakları bunların sadece bir gösteriş olduğunun kanitiydi.Yine de bir oyun istiyorsa, oynardık.
Ona uydum.Cenesine işaret ve orta parmağımı koyup,havaya doğru kaldırdım.Kirpiklerini kirpistiriyor,nefeslerini dudağımın üstüne birakiyordu.Tuylerim diken diken olmuştu.Bu kadar etkilenmem ne kadar mantikliydi amina koyayım?
Onu yatağa doğru ilerleticegimi düşünerek geriye adimladi ancak benim yönüm farklıydı.Yumusak sevmezdim.Once ona cektirmeliydim.Her anlamda.
Yatağımın karşısındaki içinde saatlerimin gözüktüğü camdan masaya sertçe ittirdim.Dudaklarina sertçe asıldıgimda şaşırmış olmalıydı ki dümdüz duruyordu.Geriye çekildim çünkü bana karşılık versin istiyordum.Once savaşır sonra esaret ederdim onu.Suan ful teslim olsun istemiyordum.Once birbirimizin tadına bakalım sonra yanıt veremicek hale gelsin istiyordum.Once siker sonra severdim.
"Çok konuşuyordun az önce.Bir sustun sanırım.Oysa daha bişey yapmadım bile"
Bu sözlerim onu gaza getirmis olmalı ki enseme tırnaklarını bastırarak öpmeye başladı beni.
Dilimi dişlerinin üstünde gezdirip genzine carptigimda kusar gibi refleks yaptı.Damagina değen dilimse oradan ayrılmaya niyetli değildi.Dedigim gibi.Her anlamda zoru sever,zoru yasatirdim.Dilimi gidebilicegi en kuytu yerlere sürttüm.
Nefesi kesildiği için geri çekildi ama onu boşta bırakmayıp iki parmağımı birden sertçe soktum.O ogurup duruyor bense parmaklarımı ağzına hızla sokup cikariyordum.Konusmaya çalışıyor ancak sesi bogukluktan ötürü duyulmuyordu.Tek kolumu kalçasına atıp masanın üstüne oturttum.Bostaki elimi ise boynuna götürmüş,kafasını arkasındaki cama degene dek geriye yatirmistim.Damagina degdirdigim parmakların yönü küçük dili ve dilinin en arka kısmı olmuştu.Parmaklarimi sürekli büküyor tukuruklerinin dışarı çıkmasını sağlıyordum.Orada o şekilde ne kadar oyalandik bilmiyordum.Beni bitiren nokta tukuruklerinin pantolonuna damlamasi olmuştu.Sahi.Girtlagi daha parmaklarımla bu kadar zorlanıyorsa,sikimi nasıl kabul edicekti?
'Hyung ben az önce' derken öksürmeye başlamıştı.Elimin tersiyle çenesini silmiş,bulaşan tukurukleri değişik sesler çıkararak yalayıp yutmustum.İgrenmezdim.Ondan çıkan her bir sıvı benim için enfes bir yemekti.Birazdan sapirtilarla yuvasını yerken bunu daha iyi anlardı.O yüzden sorar gözlerle bakan taeye cevap vermek yerine kıyafetlerimi çıkarmaya başlamıştım.
Sadece boxer kalmıştı üstümde.Taede birazdan tekrar bozulucagini bilse de nefeslerini düzenlemeye çalışmışti bu sırada.Elini tuttum ve içimde firtinalarin kopmasına sebebiyet veren sikime sertçe bastırdım.Onu özgürlüğüne kavusturmasi ve bir an önce yuvasına alması lazımdı.Patlayacak gibiydi.Kaya gibi olmuştu ve ben damarlarının belli olduğunu hissediyordum.
Bilmediğim şey ise taeninde benim gibi olduğuydu.
Benim için patlamaya hazır bir şampanya....
Durdurdummm💪🏻
Çünkü gerçekten uzun bir bölüm olsun istemiyorum.Bir dahaki bölümde görüşürüzz💋
Ama gitmeden önce lütfen ufakta olsa fic hakkinda yorum yapar mısınız?🥺🌸✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex With TK
FanfictionBenden başka bir kucağı arayamayacak hale getirecegim seni.Böylece hep bana ait olacaksin.