25. bölüm

411 32 16
                                    

-Sadi-

Sadi odadan çıkar çıkmaz Yaver'i arar.

Sadi: Yaver, sarı gelin, full ekip, full teçhizat. Depoda olun 1 saat içinde.

Sadi kapatmıştır. Yaver hemen ekibi ve teçhizatı toparlar. Sadi okulda ki öğrencilere yıllık izne çıktığını söylemiştir, o yüzden o tarafta rahattır.

-Olgu-

Olgu camın önünde ki koltukta ayaklarını uzatmış klasik müzik eşliğinde kahvesini içiyordur. Sanki hiçbir şey olmamış gibidir onun açısından.

Songül ayılmıştır, gözlerini araladığında isli ve rutubetli duvarları görür, nerede olduğunu bilmiyordur ve korkuyordur. Bayıltıcı ilaç yüzünden kanayan burnu düzgün nefes almasını engelliyordur. Elleri ve ayaklarının bağlı olduğunu fark edince daha da telaşlanır. Bağırmaya çalışır ama ağzında ki bant ile bu pek mümkün değildir. Sadi gelir aklına.

Songül *iç ses*: Sadi... Acaba fark etmiş midir? Offf. Allah'ım sen kızımı koru, nolur ona bir şey olmasın.

-Meltem-

Meltem Yaver'den haber bekliyordur, neler olduğunu tam bilmiyordur ve haliyle korkuyordur, birçok kez Songül'ü aramıştır ama yok, açmıyordur. Bazen ulaşılamıyordur bazen de hiç çalmıyordur bile. Her ne kadar Buse Naz etkilenmesin diye uğraşsa da o da fark etmiştir bir şeyler olduğunu. Sürekli kapının etrafında dolanıyordur.

Meltem: *Buse Naz'ı kucağına alır* Güzelim, anne gelecek, birazcık işi varmış. Gel hadi seni uyutalım birazcık. Anne gelince beraber oyunlar oynarız.

-Sadi-

Sadi depoya gelmiştir. Sürgülü, araçlar için olan kapıyı açtığında ekip araçlarını görür, herkesin toplandığını anlamıştır, hızla içeriye geçer.

Sadi gelince 12 kişilik grup ayağa kalkar hemen.

Yaver: Ağam, eksik yok, tam teçhizat hazırız. Tuncay komutan ve ekibi de yoldalar.

Sadi başı ile onaylar.

Sadi: Şimdi, beni iyi dinleyin. Hata yapma lüksümüz yok. Karımın hayatı söz konusu. Öncelikle Orhan, sen vereceğim adrese gideceksin, Meltem ve kızımın başından ayrılmayacaksın, onlara sahip çıkacaksın.

Orhan: Anlaşıldı komutanım.

Sadi: Adamımız Olgu Karaman. *dosyaları ortada ki masaya fırlatır* Psikopat bir seri katil. Gidebileceği her yere eş zamanlı baskınlar yapılacak. Songül'ün hayatı bizim için en ön planda olacak. Ateş açarken kesinlikle buna dikkat edeceksiniz. Ben gerekli işlemleri hallettim. Bildiğimiz gibi, eski günlerde ki gibi sahadayız.

-diğer ekip gelir bu sırada-

Tuncay: Sadi?

Sadi: Tuncay, gel, hoş geldiniz.

Tuncay: Duyar duymaz çıktık yola. Ne yapıyoruz.

-beraber plan yaparlar ve işe koyulurlar-

Orhan Meltem'in evinin önüne gitmiştir, aracını apartman girişinin önüne çekmiştir, tabancalarını yerleştirmişti ve tüfeğini çantasına koyup kapıda dikilmeye başlamıştır. Tabi Meltem bir süre sonra adamı fark edince telaşlanmıştır.

Meltem: Allah'ım, sen koru. Ne oluyor ya, ne oluyor!

Meltem hemen telaşla Yaver'i arar.

Yaver: Canım, iyi misin?

Meltem: Yaver kapıda bir adam var.

Yaver: Sol kolunda kartal arması var mı?

Meltem dikkatlice bakar.

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin