Njegova malena 🩷

158 14 6
                                    

Zvuk kućnog zvona prekinuo ju je u večernjem opuštanju.. Lenjo se izvukla iz toplog gnezda koje je sebi napravila za opuštanje..
Iza vrata u seni svetla videla je mušku figuru, stala je u mestu od straha.
-"Ko je?", tiho je upitala, ali odgovora nije bilo, te je ponovila pitanje glasnije koliko god to bilo moguće..
  -"Samo otvori vrata i neboj se..", glas koji se čuo iza vrata bio je tih i miran. Drhtavom rukom polako je okretala ključ u bravi, a potom lagano otvarala.. Iznenada susrela se s'zelenim očima.. Kolena joj zaklecaše, a srce podrhta..
Primio ju je lagano za ruku, te povukao u nežan zagrljaj, ali ipak toliko jak da mu nigde ne pobegne. Predala mu se u naručije, a suze izdajice otkrivale su njene osećaje.. Uhvatio ju je za bradu, te podigao glavu kako bi pogledao njene oči. Reči nisu bile potrebne, oči su im same govorile. Palcem je lagano prelazio preko obraza, a ona je sklopila oči uzivajući u dodiru. Lagano je spustio svoje meke usne na njene.. Uživala je u dodiru tih njegovih mekih usana..U momemtima joj se činilo da gubi dah, jer joj baš to činio taj poljubac.. Nije ju ispušatao, a ni ona se nije borila da se oslobodi njegovih ruku.
Na sekund je odvojio svoje usnice od njenih, dok je ona duboko disala uzimajući vazduha..
  -"Kako si me pronašao?", upitala je teško disajući..
  -"Ššš...", ispustio je dok je ponovo spuštao usne na njene, a ona se grčevito drzala za njegovu majicu, skoro parajući je...
Savio se uhvativši je nezžo ispod kolena, te je podigao polako u naručije poput pera. Obmotavši ruke oko njegovog vrata i glavom spuštene mu na prsa slušala je ubrzane otkucaje njegovog srca. Dok je on svoje usne i nos zagnjurio duboko u njenu crnu kosu upijajući miris kokosa.. Dok se njen miris širio oko njih, nosio je u naručiju do kutka u sobi. Spustavši je u krevet shvatali su da ce se tu u toj prostoriji desiti nešto što obadvoje žele, a tijela su se sama prepuštala... Iako se dvoumila i nećkala, njegov stisak na svoja već naga prsa davali su joj snagu, dok su joj njegovi jaki otkucaji srca odavali želju za njom.. Prepustila mu se u svakom smislu te reči, a on je lagano šarao poljubcima po njenom telu...Uzimao ju je, malo po malo, a ona se užimala od zadovoljstva.. U tom trenutku pripadali su samo jedno drugom i niko nije postojao sem njih... To zadovoljstvo što su naizad zajedno posle tolikih godina, vinulo ih u nebo... U sedmo nebo...
Ležala mu je na prsima, dok ju je on čvrsto držao, strahovavši da mu ne pobjegne.. Disali su isto... Ravnopravo..Srce joj je treperilo, kao list dunje na jesenjem vetru, svaki šum joj je parao misli.. Mislila je da sanja, ali svaki njegov stisak, svaki poljubac u kosu,vraćao ju je u stvarnost.. Kroz prozor ih je posmatrao mjesec, no u inat njemu sklopila je oči i slušajući njegovo srce usnila je.. A on.. On se igrao njenom kosom, dok je drugom i dalje čvrsto držao.. Znao je da je spavala, ali i dalje mu se u podsvesti nalazio strah da će otići... Pobjeći... No na kraju i njega je umor prevario te je usnio mirnim snom, zahvalan sto je pored nje... Pored svoje malene.. 
   Prvi zraci sunca vragolasto su se probijali kroz prozor.. Budili su novi dan, a i ometali su i zagrljeni par u mekoj postelji.. Polako se pridigao i posmatrao njeno mirno usnulo lice. Bila je tako mirna, tako.. posebna... Posmatrao ju je neko vreme, a onda se jedna zraka sunca izborila do nje i počela da joj remeti san.. Promeškoljila se te se najednom pojaviše dva plava bisera pa njegovu dusu razneži. Usne mu se razvukle u osmeh, što učiniše i njene..
   -"Nije san... Ovde si?", prošaputala je.. Lagano odmahnu glavom, te na njene usne spusti svoje uveravavši je da nije san, već java...
   -"Želim kafu!", odvojivši se kazala mu je kroz prigušen smeh, a potom se bacila natrag u postelju. Gledao ju je, s'začudjenim osmehom, te je rukama nasklonjen iznad nje kroz osmeh rekao:
   -"Sad ceć dobiti kafu!" i spustio je usne na njene.Uzvraćala mu je poljubce i uživala je u njegovim njeznim dodirima. Ponovo bačena na sedmo nebo uvijala se pod njegovim rukama.. Ponovo je bila njegova i on njen.. Želeli su da ovaj trenutak traje večno.
Ležala mu je golim prsima, dok je on smirivao svoje disanje.. Prstima mu je nežno prelazila preko stomaka dok se njegova koža polako ježila od njenih dodira..
    -"Koliko ostaješ?", upitala ga je duboko zadubljena u daljinu..
   -"Uskoro moram krenuti, a sutra se vraćam..", tiho joj odgovorio mrseći joj kosu...
   Pridigla se te se zagledala u njegove sjajne zelene oči, dok je on skoro mirno posmatrao njene...
     -"Kada ćeš ponovo doći?", upitala je tiho, ne sklanjajući pogled s'njega..
    -"Čim mi se ukaže prilika, maleno.. Stižem odmah..", kazao je optimističi...
Slabašan osmeh prošao joj je licem, a oči joj se zacakliše od suza...  Polako se pridigla, uzela svoj crveni ogrtač sa stolice i dok se kretala ka kuhinji, polako ga navlačila na sebe.. Izvukla je dve šolje te polako počela kuhati kafu, kada je iznenada osjetila njegov čvrst zagrljaj.
Prišao joj s'ledja i čvrsto zagrlio. Polako se okrenula, te je glavu nasklonila na njegova snažna prsa, a on joj utisno snažan poljubac u kosu..
   -"Vjeruj da ću ponovo doći!", kazao je tiho ne ispuštajići je.. Samo je klimnula glavom dok se lagano izvlačila kako bi sipala kafu u šolje, te je jednu pružila ka njemu, a drugu jako držala između svojih sada hladnih dlanova.
  Sjedeli su u tišini jedno naspram drugog.. Zaljubljeno ju je posmatrao, a ona je zamišljeno zurila ispred sebe...
   -"Šta te muči malena?", upitao ju je nakrenuvši lagano glavu.. Trgnula se, a zatim ga pogledala i osmehnula se..
   -"Ne želim da odeš.. Želim da ostaneš samnom.." Osmjehnuo se, a oko srca je osetio toplotu... Pružio je ruku i pokazao da dođe.. Prišla je polako, te mu sela u krilo.. Lagano je rukom prešao preko obraza, a zatim primakao njenu glavu svojim usnama, utisnivši nežan poljubac..
   -"Doćiću ponovo... Obećao sam ti..", kazao je tiho, nevadeći nos iz njene kose..
   -"Znam... Ali... Ti se vraćaš njoj, ja njemu... Ova noć ostaje u prošlosti, a ja ne želim da tamo ostane.. Želim da mene ljubiš kad dodješ s'posla, da samnom u postelju ležes i budiš... Zar je mnogo?", pričala je kao navijena, te je brzo uzela gutljaj kafe i pocrvenela shvativši šta je izgovorila.. Smaknuo joj je pramen s'lica i video kako se zacrvenila..
   -"Nisi mi se tako crvenela sinoc..", prokomentarisao je kroz smjeh.. Lupila ga je lagano po nozi, a on je nastavio:
  -"Strpljenja malena, sve će doći na svoje... Samo strpljenja i vere.." Kazao je, te je privio u čvrst zagrljaj..
  Posle popivene kafe ispratila ga je do izlaznih vrata.. Stajali su ispred njih dugo...
    -"Opet ti kažem.. Doćiću ponovo čim mi se ukaže prilika, do tad čućemo se kao uvjek..", kazao je mirno.. Držao je čvrsto za ruku, dok je ona oborene glave skrivala svoje suze.. Povukao je u čvrst zagrljaj, te stezao jače i jače... Svoj dlan nasklonio je na njen obraz, te digao glavu pogledavši pravo u njene suzne oči... Spustio je svoje usne na njene, njezno ljubeći je, a ona mu je uzvraćala istim žarom.. Kada su se odvojili, još koji tren su posmatrali.. Ponovo je spustio svoje usne na njeno čelo, te se okrenuo i nestao iza teških vrata... Otišao je iznenada isto kao što je došao.. Stajala je tako neko vreme, dugim prstima dodirivajući svoje usne i dalje osetivši njegove na njima.. Potom se okrenula vrativši se nazad u kuhinju s'suzama na obrazima...

Ljubavnici 🩷Where stories live. Discover now