Umay Firarda

1.2K 89 3
                                    

Arabanın arka koltuğunda oturmuş yüzüm asık ellerim bağlı aynadan dik dik onlara bakıyordum. Yiğit artık sessizliğe dayanamamış olmalı ki hızlıca müzik açtı. Çalan şarkıyla küçük e bir sırıtıp alpe bakmaya devam ettim oda anlamıştı zaten.

"Hani çok doğrusun ya,
Her şeyde en iyisin ya.
Dünya etrafında dönmüyor bilesin.
Bir bakışıyla dağı devirir,
Elalemi dize getirir.
Bütün herkes onu konuşur o öyle zannetsin."

Bu kısımdan sonra o bana sırıtmaya başladı.

"Biraz uslan artık yar
Buneyin özgüveni
Bir desdur artık
Altın kendinii
Yaktım gemileri
Hergün birileri
Ölsün yoluna ben ölmiycem"

Yüzümü buruşturup göz devirdim ve gözlerimi yola diktim. Yiğitten bir kıkırtı koparken alpte buna sırıttı. Onların evinin önünde duran arabayla hızlıca indim ve kapının önüne yürüdüm. Kapıya kolumu yasladım ve dik dik alpe baktım. O ise benim bakışlarımı tersine beni getirebildiği için memnundu. Ammma velakin ben buna izin vermem. Alp arabayı kitlemiyordu direk kapının önünde diye. Anahtarında içinde bırakıyordu. Zaten araba garaj gibi bir yerde olduğu için dışarıdan kimse giremezdi. Kapıyı açan alpe ve yiğite yol verdim onlar ayakkabılarını çıkarmaya başlarken anında koşmaya başladım. Alpin arabasına atlayıp hızla park ettiği yerden arabayı çıkarttım. Alp arkamdan bağırırken hızla mahalleden çıktım. Arabada kahkaha atıyordum resmen. Sen kim köpek beni zorla getiriyorsun. Telefondan Alpi aradım ve hopörlere aldım.

"Arabanı birileriyle gönderirim!"

Cümlem bittiği gibi onun bağırışlarını umursamadan kapattım telefonu. Daha çok gülmeye başladım. Kendi evimin önüne gelince karargahtan birini istedim. Arabayı garaja parkettim ve hızlıca eve çıktım. Alpin mesaj attığını gördüğümde görülme gitme şeysini kapattım ve öyle baktım.

Alp yüzbaşı
Umay elime düşme sakın!
Emredersiniz Alp komutanım.

Cevap vermeden duramadım. Telefonu bırakıp terasa çıktım.

Lan benim timim vardı nerede bunlar.
Telefondan hemen uğuru aradım.

Uğur Çakır
Komutanım?
Olum neredesiniz siz Allah  tan timim var yani.
Komutanım yoldayız size geliyorduk bizde.
Yemek?
Ne yiyoruz?
Bilmem sipariş ederim bişeyler.
Tamamdır komutanım biz geliyrük zaten yaklaştık.
Tamam.

İnternetten döner sipariş ettim. Valla bütün maaşım yemeğe gidiyor ya.

Uzun zamandır düşüncelerimi erteliyorum yiğitler gelene kadar düşünüp değerlendirme yapabilirdim.

Aile istiyor muyum?
...
Bu soru bir beklesin.
Onları aile olarak kabul edebilir miyim?
...
Buda beklesin.
Geçmişimi bırakıp onlara koşabilir miyim?
...
Allah tan düşünüyorum hiç birinin cevabı yok bu soruların ya.

Çalan kapıyla kapıyı açıp direk içeri girdim. Ve terasa geçtim.

"Komutanığğğğğm!"
"Yiğiiit! Öldürmeye mi çalışıyon lan!"
"Oy nasıl özlemişim be canım komutanım benim!"
"Yağcı"

Sezgin abinin söylediğinle herkes güldü.

"Ben bir kere yağcı değilim siz komutanım benim kadar sevmiyorsunuz diye yağcımı oluyorum ben!"

Yiğit Sezgin abiye çemkirirken beraber terasa çıkmıştık bile.

TEK AMAÇ VATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin