4.Filizlenen Tohumlar

11 1 0
                                    

Bugün pazar olduğu için abim izinliydi ve anlıma bir öpücük kondurarak uyandırdı beni.

"Günaydın Deniz'im kalk hadi kahvaltı yapalım." dedi.

Kalktım ve masaya doğru yürüdüğümde abimin hazırladıklarını görünce durdum.

"Neden bu kadar zahmet ettin abi gerek yoktu." dedim.
"Gel hadi abi kardeş güzel bir kahvaltı yapalım." dedi.

Masaya oturduğumda bana ve kendine çay koydu ve yemeye başladık. Beni mutlu etmeye çalışıyordu, Psikolojimi düzeltmeye çalışıyordu.

"Bugün biraz alışveriş yapalım. Sonrada film izleriz." dedi. Şaşkınlıkla kafa sallamakla yetindim.

Masayı temizledikten sonra odama geçtim. Pantolon giymeyi sevmezdim zayıflığımı belli ederdi o yüzden sürekli bol eşofmanlar giyiyordum. Bol eşofman takımımı giyip çıktık.

Büyük bir alışveriş merkezine geldik. Bir kaç dükkan gezdik ve biraz kıyafet aldıktan sonra sinema kısmına gittik.

"İzlemek istediğin bişey var mı?" diye sordu.
"Farketmez abi sen seç." dedim.
"Saçmalama bugün senin günün, her şey senin istediğin gibi olacak hadi seç." dedi ve bir film seçtim.

Güzele benziyordu. Film bitti ve eve döndük. Aldıklarımızı yıkamak için çamaşır makinesine koydum ve televizyonun karşısına geçtim. Abimde geldi yanıma uzandı ve ona sarıldım.

"Bugün için teşekkürler abi." dedim.
"Sen mutlu ol yeter Deniz'im." dedi.

Dahada sıkı sarıldım ve hafif hafif kafamı okşadı.

"Abi ben biraz yoruldum bugün, Yatıyorum ben." dedim.
"İyi geceler Deniz'im." dedi.

Yanından kalkıp odama geçtim ve üstümü değiştirip rahat şeyler giydim. Yatağıma uzandım ve tavana bakarak bugünki güzel günü düşündüm. Yarım saat kadar böyle durduktan sonra rahatça uykuya daldım.

Sonbahar EsintisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin