DESET.

101 1 1
                                    

Dala jsem si sprchu . Vlasy jsem si vyfenovala a poté navlnila. Ale tak aby to vypadalo aspoň trochu přirozeně  . Po té někdo zaklepe otevřu dveře a v nich stojí bodigard .

B-prosim slečno Götzova.
Řekne a utoho mi podá zabalené šaty v šedém obalu a tašku s dalšími věcmi.  Vše položím na postel chce odejít ale já ho zastavím.

R-mužu se zeptat na jméno?
Zeptám se a on se usměje.

B-Paul
Řekne a milé se usměje . Sladký úsměv mu oplatim .

R-tudiž děkuji Pauli .
Řeknu a on kývne a po té odejde . Zavřu dveře a jdu k mé posteli . Otevřu obal od šatů.  Krásné rudé šaty. Vypadají opravdu dráze.  Jsou mi tak pod kolena dal ne .
👇ft

K tomu byli stejnobarevne podpatky.  Šaty jsem na sebe oblékla a po té doladila šperky . Náušnice.  Prsten a i jeden náramek. A navíc dva nádherné náhrdelníky. Po té jsem se navoňala voňavkou.  Když jsem položila voňavku. Dala jsem si podpatky.  Když je dovážu někdo zaklepe . Jdu ke dveřím které opatrně otevřu.  Stojí tam Paul.  Sjede mě pohledem a usměje se

P-sluši vám to paní Götzova.
Řekne mile a já se usměju .

E-děkuju
Řeknu a on mě pobídne abych sešla.  Jdu za ním.  Jdeme před barák.  Veliká zahrada krásná.  Jdeme k autu BMW DĚLÁTE SI ZE MĚ PRDEL?! BÍLÉ BMW?!

Paul mi otevře dveře od auta já nastoupím a on mě zapoutá. Sedne si za volant . A my Vyjedeme . Koukám z okna . Na mízici stromy a keře.  Když asi po půl hodině cesty zastavíme Paul vyleze a otevře.  Chci se odpoutat ale on mě opět odpouta. Podám ruku a diky ní se zvednu. Vystoupíme před docela luxusní restauraci . Žasnu jak nádherně je zladěná. Do bílé a černé a navic šedé k tomu .

Jdeme ke dveřím.  Kde zahlednu Billa. Nervózně  si přešlapává boty . Sluší mu to má na sobě černé úplé triko.  Černé rifle a pásek.  A nějakou mikinu
Jak mile se na mě koukne usměje se . Projede mě pohledem . Skoro stejně jak Paul ale od něj ti bylo jiné. Dojde ke mě a jemně mě chytne za ruku .

B-sluší ti to.
Šeptne mi a mě naskočí husina . Toho si asi všiml protože se usmál.
Ruku v ruce jdeme dovnitř. Hrozně hezky to tu voní sedneme si k jednomu stolu pro dva . Pochvilce nám číšník donese jídelní lístek. 

Č-něco k pití mohu nabídnout?
Zeptá se milé číšník.

B-poprosím jednu lahev červeného s ledem.
Řekne Bill a číšník kývne a odejde .

B-už jsem ti řekl že ti to moc sluší?
Bille tohle nedělej.  Nedivila bych se kdyby se mi do tváře náhrnula červená. Jen se na něj usměju.

R-jo mám pocit že než jsme sem vešli.
Řeknu a on se zasměje.  Kouknu do jídelního lístků. Vůbec nevím co si dát. 

Nakonec jsem si vybrala smažené nudle s girosem a zeleninou .

Chvilku ještě čekáme . Když v tom dojde číšník s vínem. A dvouma sklinkami . Otevře víno a nalije nám do sklinek . Po té ho položí a my mu nadiktujeme naší nabídku...

pain of love// Bill Kautliz//TOKIO HOTEL Kde žijí příběhy. Začni objevovat