Barni szemszöge
Már úton voltam, amikor megcsörrent a telefonom. Peti volt az. Egy kicsit vártam, mert egy 5 percnyire lehettem a házától, de lehet, hogy megint látott valamit, ezért felvettem.
-szia Peti. Mizu?
-hello. Mikor jössz?
Megnyugodtam, hogy nincs semmi baja.-kb egy 5 perc és ott vagyok. Mindjárt bent vagyok az utcában.
-okéé, akkor elkezdek lepakolni, és indulhatunk boltba.
-oké.
Majd kinyomta a telefont. Nem vagyunk bőszavúak telefonban, hanem inkább szemből szembe beszélünk. Amikor odaértem egy petit láttam egy bőrönd-el meg egy sporttáskával.
Már láttam messziről, hogy mosolygott rám. Amikor oda értem megálltam előtte, majd kiszálltam én is a kocsiból.-Szia Pötyiii!
-csáo...hátulra bevághatom a cuccaim?
-nem, itthon kell hagynod őket.
-haha...na de komolyan.
-persze, gyere segítek.
Közös erővel, de sikerült mindent bepakolni az autómba, majd behuppantunk az első két ülésre.
-hova megyünk boltba?
-hmm. Valami közelibe.
-oké, mostmár többet tudok.
-jól van na...
-álmos vagy?
-mert?
-csak mert hisztis vagy.
-gonosz!
-oké...és a látomások?
-egyre rosszabbak... nem tudom. A rémálom is egyre több, meg a hírtelen látomások meg persze az orrvérzés...
-és...ez ellen nem lehet semmit sem csinálni?
-nem tudom. Valakit meg kéne kérdezni, aki ért hozzá.
-igen, lehet.
-SPAR jó lessz?
-tökéletes.
Meg is álltunk a parkolóban. Nem nagyon volt még senki sem ott. Kiszálltunk majd vettünk egy kosarat, és megindultunk befelé. Petivel csak sétáltunk a sorok közt, és vettünk sok-sok nasit, meg piát. Megláttam egy hatalmas, DE TÉNYLEG HATALMAS plüssmacit, és nem is gondolkodtam hanem bevágtam a kosárba.
Peti előszőr a macit, majd engem nézett, de semmit sem kérdezett.
Peti egy Boros típús, meg inkább az ilyen "csajosabb" piákat szereti. Nem nagyon szeret részeg lenni. Én vettem egy csomó sört, még egy pár féle piát. Petivel ugyan úgy Zsombor az, aki nem nagyon szokott inni. Ő is a lányosabb piákat szereti jobban. Szóval a kisebb a somersby-ket nézett. Nem szólt semmit, csak levett két zsugorral a polcról.-azta. Ennyit ti nem fogtok meginni Zsomával.
-akkor majd marad későbbre.
YOU ARE READING
Mert én más vagyok.BEFEJEZETT (Peti x Barni)
FantasiGaál Péter története...gyermekkora óta látomásokkal szenved, más néven a harmadik szem. Sokan nem hisznek benne, Ameddig meg nem tapasztalják. Péter egy Zenekar\banda tagja, és nagyon furcsa kapcsolatot teremt az egyik banda taggal... Főszereplők: G...