Özlediniz mi 🤧 iyi okumalar kelebeklerim 🦋✨
______________~Felix
"Hyunjin bırak yine kendini yakıcaksın!"
"Ama sana yardım etmek istiyorum"
"Bende senin zarar görmeni istemiyorum"
"Felix zaten Nabi'nin pastasını sen yaptın, bırak akşam yemeği için çorbayıda ben yapayım"
Aklıma gelen şeyle tekrar Hyunjin'e döndüm.
"Hyunjin mumları aldın mı?"
"Tabikide aldım! Tam olarak 6 tane"
"Hyunjin Nabi 7 yaşına girecek"
Gözlerini kocaman açıp bana baktı.
"Ne demek 7 yaş! Daha onu geçen sene yanımıza aldık. Felix ben valla kızımı kimseye vermem şimdi o zaten okula başladı böyle kızlı erkekli alacaklı gözle bakıyolardır kızıma! Zaten bak Yijun'u hiç gözüm tutmuyo"
"Hyunjin Yijun daha 8 yaşında ve içeride Nabi'ye ödevinde yardım ediyor"
"Bu önemli değil. O benim kızıma göz koymuş..- AAA!"
Hyunjin bir anda lavaboya doğru koşturmuştu ve elini tutuyordu.
"SALAK ELİNİ YAKTIN İŞTE"
"BANA SALAK DEME TAŞ OLURSUN"
"LAN O SÖZÜN ORJİNALİ ÖYLE Mİ!?"
Bir yandan elini suya tutarken bir yandan da düşündü.
"Neyse ne canım..."
Elini tutup yavaşça sudan çektim ve onu koltuğa oturttum.
"Burada bekle bende sargı bezi getireyim. Çorba yaparken nasıl kendini yakmayı başarıyorsun bilmiyorum. İyi Nabi ve Yijun senin bağırışına ödevlerini bırakıp gelmedi"
"Ya o yaştaki çocuk ödev mi yapar..."
"Yapar işte çocuk 2. Sınıfa geçti. Okumayı bile biliyor. Yijun'da yardım ediyor işte"
Sargı bezlerinin olduğu banyoya yöneldim ve oradaki dolapları karıştırmaya başladım. Evet sürekli bana yardım etmek istiyordu ama hep kendini yakıyordu. Bakalım bu ne zamana kadar sürecek...
Bu gün Nabi'mizin doğum günü! Ama ona hazırladığımız sürprizden haberdar olmamalı. Aslında dolaylı yoldan Yijun'da bilmemeli. Çünkü 3Racha bir süredir turnede yani babasını yaklaşık 2 haftadır göremiyor. Nabi'de amcalarını bir süredir görmüyordu yani ikiside onları çok özlemişti. Turne dönüşü aslında yarın olacaktı. Ancak onu erkene çekmeyi başarmışlar ve çocuklara sürpriz yapmak istemiştler.
Hem bu gün için Rio'yu da çağırmıştık. Minho akşama onu ve 3Racha'yı da alıp gelecekti. Rio şu an bir aileyle görüşüyormuş. Yani sanırım o da yakında kendine bir yuva bulacak.
Ben bunları anlatırken, sonunda bulduğum sargı bezler ve batikonla tekrar Hyunjin'in yanına doğru yöneldim. Kızarmış elini inceleyip üzerine üflüyordu. Ne yaparsa yapsın ona gerçekten kızamıyorum ki...
"Gel bakalım koca bebek. Eline krem sürelim"
Yanına oturdum ve kızarmış elini tutup kendime yaklaştırdım. Kremin kapağını açıp diğer elimin parmağına biraz sıktım. Şu sıralar Hyunjin'in yeni çıkan yemek yapma sevdası yüzünden bu yanık kreminden evde tonla vardı.
Eline yavaşça sürdüğümde biraz irkilse de geri kaçmayıp sürmeme izin verdi. İşimi bitip sargıyıda sarınca eline küçük bir öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Memories Of Butterfly \\ Hyunlix
FanficButterfly serisi...2 Geçirdiği kaza sonucunda hafızasını kaybeden Hyunjin, geçmişiyle ilişkilendirdiği genç adamı tekrar tanımaya başlar.