Když se všichni shromáždili v zasedací místnosti, mohla jsem konečně začít mluvit. Sedím v čele stolu, vedle mě Sam a naproti ní James. Samozřejmě tu byli i ostatní.
„Takže, jak jste dneska viděli, Tomův gang je dost silný, takže tréningy budou každý den prodloužené o hodinu.”
když jsem to řekla, někteří měli na tváři zničené výrazy už teď. Nikdo ale nic neříkal tak jsem pokračovala.
„Musíme se taky naučit nějaké nové útoky. Dnes jsem se osobně utkala s Tomem a je vážně silný. Já sama jsem na trénincích byla kolikrát mučena, ale on je silný soupeř. Musíme proto začít pořádně makat. Zítra ráno tréning od osmi do jedenácti. Můžete jít”Dořekla jsem poslední slova a vydala se k výtahu. Vyjela jsem do nejvyššího patra a zašla do své kanceláře. Potřebné papíry jsem dala do zamykací skříně a v počítači najela na Tomovi složku. Přidala jsem do ní fotku z kamery, kterou nestihli zničit.
Musím uznat, že sexy je dost. Vypadá jako namachrovaný frajírek, ale soupeř je to silný a vypadá že i dost chytrý.„Tori tak kdy zaútočíme?”
vtrhne do místnosti Sam a za ní James.
„Sam kolikrát jsem ti říkala že máš klepat! Co kdybych si to tady teď s někým rozdávala a ty by jsi sem teď vlezla?”
zvednu na ni obočí a ona se uchechtne.
„No asi bych tě nechala to dodělat a pak bych přišla znovu bez klepání”
ušklíbne se na mě a já po ní hodím propisku co ležela na stole.
„Vy jste opravdu marné holky”
povzdychne si James a posadí se do křesla na proti mému stolu. Sam si sedne do druhého a oba čekají co ze mě vypadne.
„Vypadá to že Tomovi pořád nešlo že Mike jsem já, proto si myslím že jeho další "útok" bude tak za tři týdny. My bysme mohli zaútočit pět dní po tom a já konečně ho konečně svrhnu.”„Myslím že je to dobrý nápad”
pronese Sam ale James mlčel.
„Co myslíš ty Jamesi?”
optala jsem se ho a on se na mě podívá. Doteď hleděl do země.
„Napadlo mě něco mnohem lepšího”
Promluví a v jeho očích vidím, že se mi ten plán líbit nebude, ale bude fungovat.„Tak mluv”
pobídnu ho a on se ujme slova.
„Tom má slabost pro dívky, to už víme. Každou chce na noc pro sebe, takže by jsi mu mohla trochu zamotat hlavu. Podívej se na sebe, dlouhé černé vlasy, modré dokonalé oči a tvář i postavu bez chybičky. Když ti dáme hnědé čočky a nějakou blond paruku, mohla by jsi se dostat blízko k Tomovi. Nespala by jsi s ním, jen mu zamotáš hlavu a získáš další informace. Co na to říkáš?”
„Že ti asi jebe”
ČTEŠ
It's Just a Game Right? | Tom Kaulitz
FanfictionTori, jméno neobyčejné dívky, která vede svůj vlastní gang. Tom, vůdce nejmocnějšího gangu a také její největší nepřítel. Nenávist mezi lidmi je normální, ale co když se hra vymkne kontrole?