♟️satranç başlasın♟️

1.9K 13 2
                                    

Biraz önce yaşadıklarımın etkisiyle hala zihnim bulanıktı o gözler, korku,heyecan ve utanç tüm bu duygular birkaç dakikada bedenimde aynı kişiye karşı hisetiklerim di .
+++Ezraaaaa.. diye açelyanın bana seslendiğini duydum . Bana dogru gelirken üstümün halini görmüş olacak ki birden duraksayıp tekrar hızlı adımlarla ban doğru ilerldi .şuan zihnimdekileri ona anltmak  istiyordum o rüyayı ve bal Gözlü bu adamı .
+++ Ezra noldu ne bu halin üstün başın kahve lekesi .diyerek  çantasından islak mendil çıkardı . Ona gülümseyip

+++onla çıkmaz bu leke açelyam diyerek. durmasını sağladım .
+++Ozaman bi mağazaya girip üstün e başına bişeyler alalım bu halde dolaşmak olmaz.diyip etrafına bakındı .
+++Bu kata giyim yeri yok alt kata inip ordan bakalım diyip koluna girdim .
+++Bian önce şu üstümdekilerden kurtulup san olanları anlatmam lazım açelya neler oldu nelerrr .biraz abartarak açelya ya birşeyler anlatmayı cok severdim tepkileri beni cok güldürü dü  .  Yürüyen merdivenden den inip ilk gördüğümüz mağazaya dogru yürüyorduk 
+++ Kızım anlat artık sinr olcam . diyip tirip atyodu .
+++ bak şimdi ben kahveleri çöpe atacaken bitane badigart gibi adam bana öyle bir çarptı ki yer kapakldım . Açelya bu dediğime güluyor du bende aynı sekilde gülerek anlatıyor dum yaşanırken acı vericiydi ama anlatmak için komik bir durumu vla .+++eee sona .
+++Sona laf atım tabi adam bi baktım dalyan gibi adam boylu poslu  bal Gözlü,endamlı ,yakışık lı ,simsiyah takımelbise icinde bir adam .
+++Oooooo demek adamı begenmis iz diyip kıkırdadı.
++++Yooooo canmmmm aksine kortum rüyamda on benzer birini görmüştüm.
++++Ooooo kızım rüyada damı gördün baksennn diyip iyice heycanlanmıstı . gözlerimi devirip
+++adam beni boguyodu pek romantik sayılmaz yani diyip kahkaha atım.  Sonra onları baştan sona açelyaya anlatım . Kocaman bi mağazanın önünde durup
+++Tam istediğim gibi kocaman bir yer hadi bian önce alisveris e başlayalım diyerek içeriye girdim .
Magaza tam bizlik ti herçeşit ürün vardı. Havalar git gide soğuduğu için biraz kışa doğru bir hazırlık yapmak istedim . Elimi deri bir cekete atım okadar güzeldi ki herşeyle kombinlerdim bunu ben açelya da iç çamaşırı bölümune ilerledi direkt  . Şuan icin yazlık bir elbise bakınmaya başladım malum üstüm başım kahve olmuştu  .

 Şuan icin yazlık bir elbise bakınmaya başladım malum üstüm başım kahve olmuştu 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu elbiseyi çok beğendim tam şuan giyilmelik efil efil bir elbise . alışveriş yaparken kendimi kaybediyorum resmen okadar dalıyorum ki elbiseler e bakarak zamanın nasıl geçtiğini bile analmıyor um . Giydigim beyaz elbiseyi aynanıj karşı sında düzeltirken aynada birinin yansımasını gördüm magazanın beyaz koca koltuğunda heybetli bir adam beni izliyordu yanında bircok alışveriş paketi . Bal gözleri beni süzüyor du  onu fark etigimi anladıgında suratında değişik bir gülümseme oluştu  .okadar tuhaf hisediyordum ki heyecanlanmış mıydım yoksa korkmuş muydum anlamadım.

Rahatsız ca yerimde kıpırdandım sonra önceden begendgim birkaç elbiseyi denemek icın kabine girdim  hemen çantamdan açelyaya mesaj atım ++o burdaaaa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rahatsız ca yerimde kıpırdandım sonra önceden begendgim birkaç elbiseyi denemek icın kabine girdim  hemen çantamdan açelyaya mesaj atım ++o burdaaaa .
+++Açelya o adam burda gördüm onu lütfen yanıma gel arkadaki kabindeyim adam gözünü dikmiş üstüme  rahatsız hisediyorum. İletildi.görüldü.
+++Neeee şaka mısın
+++İç çamaşırı bakacaktım sorna bakarım hemen yanına geliyor um bekle beni . İletildi. Görüldü.
+++Tamam bebeyim 💋. İletildi . Diyip telefonu çantama atım
Sonra elime siyah derin bacak dekolteli bir elbiseyi aldım . Madem beni izliyo ozmn biraz çıldirtalım beyefendiyi diyip elbiseyi üstüme geçirdim.

Okadar sexy ve şık olmuştu ki bunu doğum günüm icin belki alırım kabinden çıkıp koca aynanın karşısına geçtim tekrar orada olduğunu gördüm gözlerini belertmiş beni süzüyor du ama sinrli bir şekilde ona aldırış etmeden hafif eğilip bacakımdaki ipi ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okadar sexy ve şık olmuştu ki bunu doğum günüm icin belki alırım kabinden çıkıp koca aynanın karşısına geçtim tekrar orada olduğunu gördüm gözlerini belertmiş beni süzüyor du ama sinrli bir şekilde ona aldırış etmeden hafif eğilip bacakımdaki ipi tam bağladım şuan kalçam tam onun bakış acısındaydı aynadan koltugu koca eleriyle sıktıgını gördüm bu hoşuma gitmişti nedense  . Kendimi iyice süzüp duruyor dum gerçek ten güzel bir elbiseydi ama bunu kalabalık ortamda giyemez dim fazla açık buldum .
+++Ezraaaa ... Ba yıl dımmm aşırı sexy görünüyor sun diyerek açelya yanıma yaklaştı utanarak fazla acık gibi dedim .
+++Aynaya baksana kızım ateş gibi yanıyor sun almalısın bunu mutlaka diyerek  kalçama hafif bir tokat atı .
+++Âçelyaaaaaaa adam orda napıyosun diye carladım hemen .acımamıs tı ama kalçam dolgun olduğu icin biraz sağlanmıştı hemen aynadan koltuga dogru baktım  bal gozleri muzipce bana bakıyor du.

acımamıs tı ama kalçam dolgun olduğu icin biraz sağlanmıştı hemen aynadan koltuga dogru baktım  bal gozleri muzipce bana bakıyor du

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kaşlarımı çatıp aynada göz göze geldim  .sonra kabine girip kırmızı bir elbise denedim askılı uzun berin göğus dekoltesi olan guzel bir elbiseydi beyaz tenime kırmızı rengini çok yakıştırırdım .

sonra kabine girip kırmızı bir elbise denedim askılı uzun berin göğus dekoltesi olan guzel bir elbiseydi beyaz tenime kırmızı rengini çok yakıştırırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbiseyi düzeltip kabinden çıktım açelyada benle aynı fikirdeydi oda çok beğenmişti .gozlerim koltuga kaydı nedensizce tepkilerini merak ediyordum arkasına yaslanmış beğeniyle beni süzüyordu . sonra yanına  bir atmış boylarında sarışin güzel bir kız geldi iki korumada yanındaydı korumaların eleri alışveriş paketleriyle doluydu  kz koltuga oturup biseyler söylüyordu savaşa sonra ona sıkıca sarldı savaşta ona sarıldı .sonra ona gülümsedi bu adam gülmek nedir bilir miydi?  Açelya hemen omzuma dokundu sinrle ,oda kızı görmüştü ve  savaştan biraz etkilendiğimi hisetmis ti hemen 
+++serefsiz e bak sabahtan seni izliyor meger baska kızla birlikteymis pic kurusu  diyerek sinrle konuştu.




Arkadaşlar bol destek bekliyorum 💋💋💋

SİZCE SAVAŞ KİMLE ALIŞVERİŞ YAPIYORDU???? Yorumlarda tahminleri alalım.....

Alev +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin