překvápko ^_^ :D koncéééért :D

26 0 0
                                    

NEDĚLE
Dneska jedeme brzy domů, protože má prý mamka a taťka pro mě překvapení.
Tak jsme teda přijeli a doma mi mamka řekla tři supeeer správy :D
První je, že o prázdninách můžu jet na tábor a ta druhá a zároveň to překvapení my mamka dala 2 vstupenky na mojí nejoblíbenější skupinu three brother forever. (Vymyšlená skupina•), která vystupuje v Praze v O2 aréně.
"Jupíí" vykřikla jsem. "Mami a proč jsme museli jet tak brzy? Kdy to vůbec je?" zeptala jsem se.
''No právě " řekla mamka "ono je to dneska v 8 večer, takže se z někým domluv jestli by jel"
Vůbec jsem nevěděla koho mám vzít. Cestou jsem potkala Lukase, tak jsem se zeptala jeho. "Jo klidně bych šel" řekl. Tak jsme byli domluvení.
NEDĚLE-8'HODIN                                                                                                                                                                              "už se tam hrozně těším,, řekla jsem Lukasovi v autobuse, při cestě tam, on se na mě jen usmal a řekl "Lili, chceš něco říct? já tu skupinu ani neznám,, to mě docela zarazilo "tak proč jedeš se mnou?,, zeptala jsem se "chtěl jsem být s tebou,, odpověděl a já jsem se na něho jen usmála :D  

když jsme tam dorazili, tak už byla fronta skoro 20m dlouhá. byla tam fronta, protože to tam bylo udělané tak, že jsme museli odevzdat vstupenku a rovnou si mohli zažádat o podpis :D celý večer jsem se ohromě bavila, jen mi přišlo, že se Lukas docela nudí, tak jsem mu nabídla, že si můžeme jít objednat nějaké pití. tak jsme šli. když jsme si ho koupili a chtěli jít dveřma do klidné místnosti, zrovna skončila písnička. jeden zpěvák se koukl na to kolik je tu lidí, a řekl "už nás tu je dost, doufám že se nenudíte?,, potom se koukl směr k dveřím kde jsme stáli a řekl "to vás to tu nebaví, že jdete pryč?,, já jsem se jen udiveně koukla na Lukase a potom na něho "ano vy,, v tu chvíli jsem nechápala, je tu tolik lidí a on si všimnul zrovna nás? všichni před náma se začali smát, protože si mysleli, že to bylo na ně, ale později řekl "mohly bysme poprosit hnědovlasou dívku s černýma legínama a růžovým kroptopem, s klukem s černýma džínama a modrým tryčkem, aby se zastavili tady na podium?,, v tu chvíli jsem myslela že to se mnou sekne. Koukla jsem se na Lukase a on na mě a objali se. já to nevydržela a dala mu pusu.on mi jí dal taky.



PO DLOUHÉ DOBĚ ZASE DALŠÍ DÍL :D DOUFÁM ŽE SE VÁM LÍBI :D TEĎ BUDU PSÁT ČASTĚJI. BUDU RÁDA ZA NÁZORY :D





Žiju si svůj senKde žijí příběhy. Začni objevovat