BAB 26 : PERPISAHAN

4.7K 36 0
                                    



"Bang..." sapaku manja sambil mengusap dada Abang Sham. "Minggu depan Mah dah nak balik, praktikal, pastu Mah grad. Entah bila Mah dapat bersama Abang lagi" aku mengeluh.


"Mah, walaupun Mah jauh, Mah tak duduk sini, Mah boleh datang bila-bila masa pun. Pintu rumah Abang sentiasa terbuka untuk Mah" jelas Abang Sham.


Aku kembali ceria, lantas memeluk erat suami orang yang sama-sama berbogel denganku di atas katil ini. Jariku membelai kotenya hingga tegak kembali, kemudian aku memberikan kuluman mesra kepada kote itu, aku hisap dan jilat seluruh batang yang keras menegak dan gagah. Selepas itu, aku naik ke atas badan Abang Sham, aku duduk betul-betul di atas kotenya lantas memasukkan seluruh batang itu ke dalam cipapku yang telah sedia basah. Habis keseluruhan batang itu tenggelam ke dalam cipapku, aku mengemut kesedapan dan mula menghenjut hingga klimaks. Aku pun tak kira kali keberapa aku klimaks sejak tadi dikerjakan Abang Sham.


*************


"Ti, aku tak pergi kuliah hari ni, kuliah aku batal. Baru je dapat SMS" kataku setelah Siti hairan aku masih belum bersiap untuk ke kolej pagi sabtu ini.


"Mana aci, aku kena kuliah ganti, ko tak kena" bebel Siti. Aku ketawa kecil.


Siti berlalu meninggalkan aku yang masih di katil. Kemudian aku terdengar suara Kak Wani menegur Siti, yang sama-sama keluar pagi itu untuk meneruskan urusan masing-masing. Kak Wani ada aktiviti kokurikulum di sekolah, manakala Kak Nor pagi-pagi lagi telah pergi kerja. Aku mengelamun di dalam bilik, sambil membelek-belek buku. Aku tiada mood nak baca pagi-pagi ni lantas ke bilik air, mandi. Aku memakai kain batik dan baju T lantas ke dapur membancuh air. Tidak lama kemudian aku terdengar bunyi enjin kereta, Abang Sham pulang setelah menghantar anak ke rumah pengasuh.


"Abang takder aktiiviti kokurikulum ke" tanyaku setelah Abang Sham masuk.


"Takder" balasnya. "Mana yang lain, Mah tak gi kuliah ke?" soal Abang Sham sambil berlalu ke bilik.


"Diorang dah keluar, Kak Wani gi sekolah, Siti gi kuliah" jawabku terus ke sofa. Abang Sham mengangguk lantas masuk ke biliknya.


Sebentar kemudian dia keluar dengan berkain pelikat dan berbaju T, duduk di sebelahku menonton TV.


"Amacam exam hari tu? Agak-agak boleh score tak"


"Ntah le bang, rasa macam tak boleh jer" jawabku.


"Tinggal berapa paper lagi?"


"Satu lagi, lusa last paper" terangku. "Pastu cuti seminggu sebelum praktikal"


"Hmmm...lepas ni rindu la Abang kat Mah" kata Abang Sham lantas mencium pipiku. Aku tergamam tapi suka.


"Abang ni...." Balasku manja sambil mencubit pehanya.


RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 1Where stories live. Discover now