BAB 28 : KEMBALI BERSUA

4.9K 32 0
                                    



Sejak ketiadaan Asmah dan Siti, aku berasa kehilangan, kehilangan tempat bermanja dan melepaskan nafsu. Kehilangan tubuh yang boleh aku telanjangi dan nikmati tanpa rasa bersalah. Dua hampir dua bulan mereka meninggalkan rumahku, dari berita yang aku dapat dari diorang, Asmah dan Siti telah memulakan sesi praktikal mereka dan tinggal bersama keluarga. Walaupun berjauhan, kami masih berkirim SMS dan khabar berita. Asmah dan Siti juga merinduiku, namun apakan daya, jarak menjadi sempadan perhubungan kami.


Bagi melepaskan keinginan mereka, Siti masih lagi bersama Zul, teman lelakinya. Setiap kali Siti dan Zul projek, pasti Siti akan menSMSku menceritakan perihal yang berlaku dan membandingkan aku dengan Zul. Manakala Asmah pula, masih lagi mempertahankan "daranya" dari Amir, dan sehingga kini Amir meyakini bahawa Asmah masih dara. Mereka hanya ringan-ringan dan bercumbuan, dan ada ketikanya Asmah melakukan oral seks terhadap Amir. Namun begitu, Asmah tidak menelan air mani Amir. Pernah aku bertanya, mengapakah Asmah tidak sahaja melakukan seks dengan Amir, Asmah menjawab bahawa dia inginkan hubungan seks hanya selepas bernikah dengan Amir, atau sesiapa sahaja yang menjadi jodohnya. Daranya hanya padaku, dan hanya aku sahaja yang boleh menjamah tubuhnya. Lelaki lain terpaksa tunggu selepas berkahwin.


**********


"Nor, lusa Abang kena gi meeting kat Kota Bharu, empat hari" aku bersuara selepas menunaikan tanggung jawabku sebagai suami.


"Hmm.... Jauhnya buat meeting kat sana" balas isteriku.


"Entah le Nor, jabatan pilih nak buat kat sana pulak kali ni" aku merungut mengeluh.


Aku dikehendaki menghadiri mesyuarat panitia mata pelajaran ni Kota Bharu bagi membincangkan persediaan untuk menhadapi peperiksaan akhir tahun ini. Apabila tahu kena pergi Kota Bharu, aku terus menghubungi Asmah dan memberitahu berita gembira itu. Asmah begitu gembira bila tau yang aku akan ke sana, bermakna aku ada peluang untuk bertemu dan bermesra dengannya. Jadi, aku memberikan tarikh yang sesuai untuk Asmah memohon cuti agar dapat bersamaku. Aku bermesyuarat hanya tiga hari, sengaja aku membohongi isteriku menyatakan empat hari supaya pada hari keempat aku boleh bersama Asmah. Aku jua menghubungi Norizan, guru dari Perak yang aku kenal dan bersama semasa menghadiri mesyuarat di Penang dahulu, dan dia juga menyatakan bahawa dia akan hadir ke mesyuarat itu. Aku memberikan cadangan kepadanya untuk tinggal sebilik, dan dia bersetuju lalu meminta aku menguruskannya.


Hubungan aku dan Cikgu Norizan tidak putus sejak bertemu di Penang, kami sering berhubung dan bertukar berita. Jika kelapangan kami akan chating tetapi bukan di rumah kerana dia tiada Internet di rumah. Kesempatan bermesyuarat di Penang mengimbau kembali kisah aku dan dia sepanjang 3 hari dua malam bersama melayarkan bahtera. Sejak pertemuan itu, Cikgu Norizan juga masih terkenang akan aku walaupun peristiwa itu berbulan-bulan telah berlalu. Aku ingin bersamanya lagi, dan dia bersetuju. Oleh itu, aku akan mendaftar untuknya sekali semasa aku sampai di hotel itu kelak. Tidak sabar rasanya menemui Cikgu Norizan, apakah dia berubah atau semakin cantik, ataupun semakin chubby, hanya masa menentukan.


"Saya nak daftar untuk meeting Kementerian Pelajaran" kataku sambil melemparkan senyuman kepada gadis petugas hotel.


"Encik tuliskan nama di sini yer" gadis itu memberikan aku borang kosong yang perlu diisikan nama. Kelihatan telah banyak ruangan yang telah diisi menandakan telah ramai guru yang mendaftar.

RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 1Where stories live. Discover now