5.bolum

99 7 0
                                    

Yurumeye devam aynisi gibi kafeye girdigimde kafe kapaliydi bir adam oradan gecti burasi kapandi dedi bende nasil olur diye sordum adam bilmiyorum dedi bende is aramaya basladim bulamadim deneyimli bayanlar aliyolar bende deneyimli degilim ondan calismak hayal oldu direk eve gittim kapinin onunde kagitlar vardi baktim eve haciz gelmis babamin odemedigi borclar yuzunden iste yok napacaksam biri bana seslendi sude diye arkama dondum omer merhaba dedi bende merhaba dedim eve davet etmiyecekmisin dedi bende artik bir evim bile yok neresine davet ediyim ne oldu dedi evime haciz geldi iste bulamiyorum dedim oda bizim eve buyur bizde kalabilirsin iste babamin holdingi var orada calisabilirsin dedi tesekkur ederim ama olmaz dedim neden bari ev bulana kadar bizde kal dedi bende olur dedim ev bulana kadar butun esyalarimi bavula doldurdum arabaya bindim sursu arabayi evine dogru geldik dedi indi o bende indim burasimi senin evin cok guzelmis dedim o kadar buyuk ki anlatilmaz yasanir girdik eve her yeri suzdum o kadar guzel ki gezdiriyim dedi ust kata cikardi beni bura salon dedi bura mutfak bura benim odam bura misafir odalari okadar oda varki kafam karisti bura banyo dedi sen burada kalicaksin dedi misafir odasi dedigi yeri gostererek bende valizlerimle iceriye girdim yerlestirdim oradaki dolaba asagi indim mutfaktan sesler geliyodu girdim ki omer yemek yapiyor biraz onu seyrettim yemegi nasil yapiyor diye birden arkasini dondu goz goze geldik beni suzmen yettiyse yardim et bana domates getir dedi dolaptan dolaba dondum actim okadar yiyicek varki tika basa cekmeceyi acip aldim bir ikitane verdim ona oda sen dogra bakalim senin hamaratini goruyum dedi bende dogramaya basladim ona verdim melemen yapiyomus yardim ettim masaya koydum yaptiklarimizi yemeye basladik iyi acikmisim ona bakmaya basladim nasil buldu diye hic bana bakmadi yemekle ilgileniyordu birden kafasini kaldirdi bende hemen yemekle ilgilenmeye basladim siittt dedi kafami kaldirdim efendim dedim nasil olmus dedi guzel olmus dedim bulasiklari birlikte yikadik bana dediki filim izleyelim mi dedi bene fark etmez dedim sen sec filmi dedi bende eminmisin ben romantik izlerim dedim aksiyonu sevmem dedim oda tamam dedi romantik izliyelim bende ask sana benzeri sectim izlemey basladik ben yine aynisi gibi uyuya kalmisim biri beni kucagina aldi uykum cok agir oldugu icin geri yatmisim sabah kalktigimda kendimi yatakta buldum dus alip kahvalti hazirladim omeri cagirmaya uste ciktigimda kapiyi caldim ses gelmedi bir deha caldim yine ses yok girdim direk iceriye yataga dogru ilerlemeye devam ettim omer yatiyor durttum kalkmadi birdeha durttum yine kalkmadi su vardi komidinde aldim bosalttim suyu yuzune bir bagirdi ne yapiyosun sen beni oldurmeyemi calosiyosun ozur dilerim dedim kalkmayinca ilk aklima bu geldi okadar durttum kalkmadin dedim oda tamam birdeha yapma dedi bende tamam dedim direk odadan ciktim kahvalti yapmaya basladim onu beklemeden direk odaya ciktim uzandim .ilk defa yazdigim icin yanlislar olabilir kusura bakmayin.

AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin