Első rész.🩶

27 1 0
                                    

Az előzmények

2021.03.04 Egyesült Államok Los Angeles California.

-Arabella Owman kérem fáradjon a tárgyalóba a barátait már ki hallgatták, már csak maga van. • szólítottak be ezek a faszfej rendőrök•

- térjünk a lényegre kislány! Hány embert gyilkoltatok meg a barátaiddal? Barátaid közül senki sem nyilatkozott-e témával kapcsolatban,addig nem hagyjuk ezt az ügyet ameddig el nem mondjátok. Nos.. rajtad a sor!

- figyu  haver.... Szerintem cseszd meg. • mutattam be a pasasnak és lazán ki mentem•

- mondtál valamit? • rohantak le a barátaim idegesen•

- de hogy mondtam úgy nézek én ki? • vágtam rá full nyugodtan• na mostmár húzzunk innen!

" majd mikor már éppen a kijáratnál voltunk megszólalt Jonathan"

- várjatok! • mi csak szimplán értetlenül néztünk rá•

" majd vissza futott a ki hallgató szoba felé, és körülbelül egy 5-10 perc után vissza jött csurom véresen kezében a kedvenc késével. Mi csak el nevettük magunkat, és le pacsiztunk Jonathanal"

- ömm.. skacok nem akarok ünnep rontó lenni, de jobb lesz ha húzunk innen. • szólalt meg Emily látva, hogy 3 rendőr fut felénk•

- na mostmár mehetünk! • vágta rá Jonathan.•

" természetesen minthogy mást is, ezt is megúsztuk

•Jelen•

2023.10.26 Egyesült Államok Los Angeles California.

Daniella Owman vagyok, 15 éves vagyok szüleim sajnos elváltak 2 éve így anyukámmal Los Angelesbe költöztünk. Itt az egész életem meg változott, el kezdtem olyan dolgokat csinálni,amiket 2 éve el ítéltem ( rablás, csalás, és persze a kedvencünk a gyilkolás) lehet hogy hogy most Pszichopatának nézel, de ez engem nem zavar a végén úgy is mindenki meghal vagy nem? A barátaimat egyszerűen imádom, teljes mértékben egytől egyik ugyan olyanok mint én. Anyukám nem rajong annyira értük, de ki nem szarja le?

Sikíts vagy meghalsz!Where stories live. Discover now