Ma lasase jos si stateam fata in fata. Ma simteam atat de fericita si de libera. Eram din nou langa el. Se uita la mine si ma mangaia pe spate. Radia, iar eu stiam, asa cum am stiut dintotdeauna ca el e sufletul meu pereche.
-Am fost o proasta ca nu te-am crezut. Trebuia sa fiu langa tine in toti anii astia. Nu trebuia sa renunt asa usor. Trebuia sa iti citesc scrisoarea de la inceput.
-De asta m-ai chemat la nunta? Planuisei asta? m-a intrebat.
-A fost adevarat ce am spus mai devreme. Palma lui Victor m-a trezit la realitate, dar trebuia sa te chinui si pe tine putin pentru toti anii in care am plans si am simtit ca ma sufoc de dorul tau.
L-am vazut cum a trecut pe langa mine si s-a indreptat catre cineva din spatele meu. Acel cineva era Victor care se uita perplex la noi. Stiu ca il pusesem intr-o situatie jenanta, insa nimeni nu ma plesneste si scapa usor. Leo s-a repezit si i-a tras un pumn, trantindu-l la pamant.
-Asta este fiindca ai indraznit sa te atingi de sotia mea! a strigat Leo, iar inima mea dadea pe dinafara de drag cand l-am auzit cum mi-a spus. El nu observase, dar eu nu dadusem jos niciodata inelul pe care mi-l oferise atunci cand m-a cerut de sotie.
Cineva l-a ajutat pe Victor sa se ridice de jos si la un moment dat nu am mai realizat ce a facut, daca a plecat sau nu. O vedeam pe Emma ca plangea de bucurie si il vedeam pe muntele de Dan cum isi sterge si el o lacrima din coltul ochiului. Toti ceilalți invitati asteptau cuminti sa vada ce se va intampla. Preotul se uita si el de la unul la altul.
-Vreau sa ma casatoresc astazi! i-am spus eu lui Leo. Dar vreau sa o fac cu barbatul potrivit. Vreau sa fiu sotia ta!
Leo m-a luat de mana si m-a condus in fata preotului. Era ceea ce isi dorea si el. Urma sa devenim o familie.
-Dragostea mereu gaseste o cale, zicea preotul cand ne-am asezat in fata lui. Iar ceea ce e intre voi e cu siguranta dragoste. Uitati-va la voi! Atentie, oameni buni! Copiii acestia se iubesc si vor sa indrepte lucrurile! anunta el, dovedind ca auzise ce ne spuseseram unul altuia mai devreme.
A urmat un rand de aplauze si niste fluieraturi de care eram sigura ca veneau din partea Dan. Eu nu stiam unde sa ma uit mai repede, la prietenii nostri sau la barbatul perfect din fata mea, jumatatea mea.
-In toti anii astia in care am fost departe de tine, nu mi-am dorit decat sa primesc totul inapoi, adica pe tine. Viata nu a fost blanda cu noi, dar sufletele noastre si-au gasit din nou drumul unul spre celalalt! Vreau sa stii ca esti dragostea vietii mele de cand te-am vazut prima data si pana cand voi pleca de pe acest pamant. Iti jur cu mana pe inima ca voi fi sprijinul tau cand vei avea nevoie, ca te voi iubi si te voi face cea mai fericita. Te iubesc din tot sufletul si abia astept ca familia pe care o avem acum sa se mareasca!
Mereu ziceam ca nu mai plang, insa sa il aud pe Leo vorbind asa frumos despre noi, despre dragostea noastra, m-a topit pe picioare.
-Eu vreau sa-ti spun doar ca nu-mi pot imagina viata fara tine. Daca imi zicea cineva acum 5 ani ca vom trece prin ceea ce am trecut noi, n-as fi crezut. Iti multumesc ca nu ai renuntat la noi si ca ai luptat pentru amandoi. Dragostea pe care ti-o port nu o pot exprima in cuvinte. Esti totul pentru mine! Te iubesc si te-am iubit mereu. Ca dovada a acestui lucru sta si faptul ca nu am renuntat niciodata sa port inelul cu care m-ai cerut de sotie, i-am spus si am ridicat mana ca sa ii arat. N-am putut sa renunt la el. Inima mea stia ca locul meu e langa tine si, in sfarsit, sunt acolo unde mi-e locul.
CITEȘTI
Iartă-mă și iubește-mă
RomanceCe se întâmplă când o polițistă se îndrăgostește de un infractor? Ce se întâmplă când infractorul e, de fapt, băiatul bun? Asta trebuie să descopere Ana din momentul în care ajunge să il iubească pe Leo. Va reuși povestea lor sa se scrie dincolo de...