Y/N byla zrovna někde venku a seděla na dřevěné lavičce když v tom si všimla jednoho kluka který tam jen tak postával na druhé straně uličky , Y/N si všlimla že je nějaký zvláštní a jistým způsobem ji i přitahoval tak se rozhodla že za ním půjde když za ním přišla tak ho pozdravila a on ji , dali se do hovoru a poté si vyměnili čísla, od té doby se stali nejlepšími kamarády.....
O ROK POZDĚJI
Y/N šla zrovna k Jungkookovi protože se necítila dobře a on jediný jí vždy dokázal zlepšit náladu , vešla dovnitř jeho domu a šla k němu do pokoje jenomže když tam přišla tak viděla že něco dělá tak ho nechala být a šla do obývacího pokoje sedla si na pohovku a přitáhla si kolena k tělu a začla plakat , plakala takhle asi hodinu když v tom vešel Jungkook a jak mile si jí všimnul tak za ní hned šel a řekl :Ahoj Y/N... ty pláčeš? Proč? Co se stalo mojí princezně co ? Y/N řekla vzlykem : Ni-c. Jungkook řekl : pojď ke mě šup . Vzal si Y/N do náruče a lehl si s ní na pohovku a hrál si s jejími vlasy dělal to vždy když byla Y/N smutná či nervózní ...
Jungkook a Y/N se objímali a usnuli .
Y/N se vzbudila a všimla si v jaké pozici jsou protože u sebe byly strašně blízko Y/N se cítila v bezpečí kvůli tomu jak jí Jungkook držel .
Jungkook se vzbudil a když viděl jak na něj Y/N kouká tak se pro sebe usmál a též se na ní podíval
Jungkook: jak pak jsi se vyspala? (usmál se na ni )
Y/N: Dobře a za to ti děkuji
Jungkook se k ní začal přibližovat a když už u sebe byly hodně blízko tak zašeptal: jsi pro mě to nejcennější na světě a chci ti něco říct a to je to že tě už delší dobu strasně miluju ty moje princezno . A spojil jeho a Y/N rty a v tom se Y/N splnil sen o kterém snila už hodně dlouho .(Napište mi jestli se vám líbí nebo ne budu ráda za každý názor ❤️)
ČTEŠ
Bezpečí v náruči
RomanceNevím jak to popsat jenom chci říct že to budou jednotílovky a takový testy abych věděla jestli se vám líbí nebo ne a také se rovnou omlouvám za chyby ❤️ Luv ya