Sedím v autě vedle Jamese a přemýšlím, že tohle není dobrý nápad.
„Plán je jasný, dneska si tě musí všimnout. Tenhle měsíc budou ještě minimálně tři další párty, takže se snaž k němu dostat co nejblíž. Zjisti něco co nikdo neví a hlavě Tori, nezamiluj se. Snaž se jen, aby mu na tobě záleželo”
„Nikdy se do něj nezamiluju, je to nemožné. Je to kretén”
„Nikdy neříkej nikdy. Hlavně si dávej pozor a neprokecni se”
Když se na něj podívám, má vážnou tvář. Myslí to naprosto vážně. Přikývnu a vydám se z auta k domu, ze kterého je hudba slyšet i o tři ulice dál. Když se otočím abych se podívala jestli mě James z auta pořád sleduje, zjistím, že už tam není a tak vstoupím dveřmi dovnitř.
Někteří lidé jsou tu úplně na šrot a tak zamířím najít kuchyni, abych si taky něco dala. Alkohol nemám ráda. Napiju se ho, ale nemám ráda když jsou lidé tak nalití, že skoro nemůžou chodit.
Uvidím kuchyni a hned tam zamířím. Na stole je samozřejmě jen chlast, tak si z lednice vyndám alespoň nějaký džus a naleju si ho do kelímku, kde ho smíchám i s vodkou, protože jinak bych dnešek asi nezvládla.Rozhodnu se jít tančit, abych se pohla porozhlédnout po okolí a zjistila tak, kde je Tom. Doufám že je ještě dole, protože jestli šel nahoru šukat s nějakou děvkou, tak to bude na dlouho. On určitě nezůstane jen u jedný holky.
Dojdu doprostře a začnu boky kroutit do rytmu hudby. Nenápadně se rozhlížím po okolí, ale na svých bocích uslyším cizí ruce. Nejraději bych je tomu dotyčnému obě urvala. Otočím se a uvidím kluka, který je o hlavu vyšší než já a to mám podpatky. Jeho oči jsou nudně hnědé, jako dnes večer ty moje. Jeho vlasy jsou blond a není nějak zajímavý, spíš úplně obyčejný.
„Nesahej na mě”
promluvím a on se na mě ještě víc egoisticky usměje.
„Ale no tak, pojďme nahoru, vidím že máš drápky, tak co si trochu užít, takové holky mám rád”
když to dopoví, chce mě znovu chytnout za boky, ale to už držím jeho ruce a škubnu s nimi tak, že odstoupí o krok dozadu.Ignoruji jeho pohled a začnu znovu tančit. Po patnácti minutách se zdá být nemožné ho mezi lidmi najít, ucítím na sobě něčí pohled. Otočím se doprava a moje oči se střetnou s dalšíma očima hnědé barvy. Trochu se zarazím, protože mi dojde že je to Tom. Něco řekne děvce co na něm sedí a ona z něj z naštvaným výrazem sleze. Něco řekne a když odchází, zakroutí u toho zadkem tak, že se divím že si nevyhodila kyčle.
Tančím dál a dělám že jsem si Toma vůbec nevšimla. Když na sobě opět ucítím něčí ruce, dotyčnému bych je nejradši usekla. Nesnáším když se mě někdo dotýká.
Otočím se a moje oči se opět střetnou s těma samýma hnědýma co před chvílí. Kdybych o něm nic nevěděla, nikdy bych neřekla že je to vůdce gangu. Mezi lidmi se chová úplně normálně.
„Copak kotě”
za tu přezdívku bych mu nejradši jazyk vyřízla. Kočky nemám nejvíc v lásce a ještě aby mě takhle oslovoval....nechutný.
„To kotě si odpusť”
protočím očima a on se křivě usměje. Zadívá se mi do očí a já uhnu pohledem. Když se člověku který má kontaktní čočky dlouho díváte do očí, poznáte že je má. Teda myslím že to tak je. A já fakt nechci aby to poznal.„Jak se jmenuješ? Nikdy jsem tě na žádné párty neviděl”
zeptá se a mně až teď docvakne, že mu nesmím říct mé pravé jméno. Teď nejsem ani Mike, ani Tori.
„Jsem Nikki”
ušklíbnu se na něj a on ke mě přistoupí, tak já o krok odstoupím.
„Co si takhle jít zablbnout na horu Nikki”
„Já nejsem děvka. Navíc neznám ani tvé jméno”
zahraju si na hloupou a na prst si namotám pramínek vlasů.
„Jsem Tom”
odpoví a znovu ke mně přistoupí. Já tentokrát zůstanu na místě. Jeho ruce se objeví na mých bocích a já hlasitě vydechnu.
„Sjeď níž Tome a já ti ty pracky uříznu”
pronesu se smrtelně vážným výrazem. On se tomu zasměje a přikývne.
Tak tohle bude ještě zajímavé.
ČTEŠ
It's Just a Game Right? | Tom Kaulitz
FanfictionTori, jméno neobyčejné dívky, která vede svůj vlastní gang. Tom, vůdce nejmocnějšího gangu a také její největší nepřítel. Nenávist mezi lidmi je normální, ale co když se hra vymkne kontrole?