Episode 1~

43 4 0
                                    

Selam!

Ben Betül,bu hesapta iki kişiyiz.

İkimizin de ilk kitabı 😮 olacak,umarım seversiniz.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın,iyi okumalar!

----------

{ Kazutora Hanemiya }

Öğretmenin sınıfa girmesiyle yanımdaki uyuyan Chifuyu'yu dürterek hocayı işaret ettim,gözlerini devirerek o da ayağa kalktı.

"Oturun çocuklar."

Oturduktan sonra hocanın elindeki kağıtlar dikkatimi çekti,sınav mı yapacaktı?

"Kanka baksana,hoca sınav yapacak galiba." Dedim Chifuyu'ya sessizce.

"Daha iki ders önce deneme olduk Kazu,saçmalama."

Omuz silkerek kafamı sıraya yasladım, o sırada hoca konuşmaya başladı.

"Evet, çocuklar. Bir gezimiz olacak,kamp yapmaya gideceğiz." Dedi,sonra ayağa kalkıp kağıtları dağıtırken tekrar konuştu.

"Ailenizin imzası ve telefon numarası gerekiyor,detaylar da kağıtta yazıyor. En geç üç gün sonra bana teslim edin."

Elimdeki kağıda baktım,sonra Chifuyu'ya.

"Hiç öyle bakma,ben gelmem kampa falan!"

"Hadi ama Fuyu! Altı üstü üç gün!"

"Of,bilmiyorum. Akşam aileme sorar haber veririm."

Gülümsedim ve tekrar kağıdı incelemeye başladım.

{ Okul çıkışı }

Çantamı tek koluma taktım ve daha çantasını toplayan Chifuyu'ya baktım.

"Kaplumbağa mısın lan hadi!"

"Tamam be tamam! Hazırım hadi gidelim."

Birlikte sınıftan çıktık,okul bahçesine ulaştığımızda Chifuyu bir kedi gördü,sonra bana baktı.

"Hayır,Chifuyu. Düş önüme gidiyoruz kedi falan yok."

"Hadi ama! Birazcık eve geç kalsan ne olur?"

"Oğlum annem işten dönmeden evi toplamam gerek! Keser beni!"

"Sanki iki saat oynuyoruz kediyle ya..."

"Sana kalsa oynarsın,hadi yürü."

Chifuyu üzgün ifadesiyle tekrar yürümeye başladığında hızlı adımlarla bende yürümeye başladım.

Yere bakarak yürüyordum,sonra uzun boylu- pardon dev gibi, garip dövmeli bir adama çarptım.

"Oi! Dikkatli olsana be!"

"Sen dikkatli ol asıl! Herkes senin gibi dev değil!" Ben adama bağırırken Chifuyu beni sakin tutmak için kolumu sıkıyordu.

Adamın yanındaki kız- ay pardon erkek kulağına bir şeyler dedi, sonra dev adam bana bir side eye attı ve gittiler.

"Orospu çocuğu, yaptırmış biri dövmeyi geziyor pezevenk gibi. Diğeri zaten kız mı erkek mi belli değil!"

"Oğlum tamam, altı üstü çarpıştınız bir şey yok!"

Bir şey demede yürümeye devam ettim,Chifuyu da arkamdan geldi.

"Ne zaman olacaktı şu gezi?"

"Haftaya cuma günü,pazar akşamı da geri geleceğiz." Diye düz bir cevap verdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampire's Little Human | Bajitora Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin