Selamlarrr
Nasılsınız nasıl gidiyorrr?Sevmeniz dileğiyle küçük bir şeyler denedim
Umarım hoşunuza giderr**
Aşk her şeyi bıraktığın yerde başlar, kaçamazsınAşktan kaçtığım tüm zamanlarda kendimi hep daha da aşkta bulmuştum.
Ondan kaçtığım tüm yerlerde kendimi yine onun dibinde bulmuştum.
Eh anlamak çokta zor olmasa gerek aşk biraz o.
Biraz da değil doğrusu, yıllarca tonlarca şiir, şarkı yazılan o , milyon hikayeye konu olmuş olan o, aşk işte o.Sözün bittiği yerdesindir, bu yüzden konuşamazsın
Sürekli konuşan biri değildim, hiç olmamıştım.
En çok onunla konuşmak isteyip hiç onunla konuşamamıştım.Söyleyecek tonlarca sözcüğüm varken ona
diyememiştim aşığım sana.Dua kadar dürüsttür onunla asla oynayamazsın
Kaçmaya karar vermiştim ondan. Onun o saflığı, güzelliğini hak etmediğime olan inancım öyle bir haldeydi ki.
Uzak olsam bile kaçamamıştım zaten yine onda bulmuştum kendimi.
Küçük kaçma oyunum elimde patlamıştı resmen.Şimdi söyle, sence biz aşık mıyız?
Aşık mıyız?Ben aşıktım da sen aşık mısın bana Erenay ?
Eğer öyleyse neden beklettin beni
Ya değilsen aşık neden öptün ki öyle güzel ?°°
Aptal bir gülümseme.
Sade, küçük şu sıralar yüzüme asılı kalmış aptal bir gülümseme...Farkında olmadan sürekli kıvrılan dudaklara sahibim bu aralar.
Dudaklarımın kıvrılmalarının farkında olmasam da kıvrılma sebeplerinin farkındaydım galiba.
Zihnimde bir anda beliriveren ışıl ışıl gözlü, kıvır kıvır saçlı, gülüşünün her bir hecesine ayrı ayrı methiyeler düzülebilecek, sevimli, minik bir şey.
" Neyin var ?" Edin'in sesine eşlik eden dürtüklemeleriyle silkelenerek kendime gelmeye çalıştım.
" Bir şey olduğunu da nereden çıkardın?" Hafif sırıtarak düşüncelerimden kaçmaya çalıştım. Haftalardır başaramasam da belki bu kez kaçabilirdim düşüncelerimden
hem umut fakirin ekmeğidir değil mi?" Hadi ama dostum çok belli ediyorsun " kalbim adrenalinden dolayı olsa gerek hızla çarpmaya başladı kaşlarım ise anında çatılmıştı. Ne demek belli etmek ? Olmaz. Olmamalı.
"Ne saçmalıyorsun yaşlı bunak ?" Sesimi kontrol edememiş sinirli ses tonumla resmen ona istediğini vermiştim.
Sinirli hallerim yüzündeki pis sırıtmayı daha da genişletmişti. İstediğini almıştı çoktan.
" kurt kocayınca köpeğin maskarası oluyormuş gerçekten, tecrübeler köpecik tecrübeler..."
Bir süre nefeslendi ve elini omzuma atarak bedenlerimiz arasındaki mesafeyi azalttı kulağıma eğilerek
"Yine de sana bir tavsiye köpecik, senin kemiğin etrafına kedicikler de toplanmış elini çabuk tut "
Konuşmasını bitirdi ve uzaklaştı benden, gülerek koşmaya başladı bir şeyler konuşarak ayağındaki topla paslaşan cengiz, irfan, mert üçlüsüyle.
Geride ise öylece kalakalmış bir ben bıraktı.
Kimdi lan benim kemiğimin etrafındaki pisicikler ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemik • Dufer
FanfictionKemiğinin etrafını kedicikler sarmış köpecik ° Dusan Tadic x Ferdi Erenay Kadıoğlu bxb oneshot