Mini fab!
Jako źrebaki podchodziliśmy z malej wioski, mieliśmy swoją paczkę znajomych. Mieszkaliśmy stosunkowo blisko siebie. Konie spoza wioski zawsze uznawały to miejsce za małą, senną i nudna wioche.
Całą naszą paczką znajomych często się wydawaliśmy, spędzaliśmy całe dnie razem. Nasza paczka była dosyć, energicznym składem który nie umiał wysiedzieć w miejscu.
Nasza wioska była dosyć mała, każdy sie tam znal. Za dużo do roboty tam nie było i atrakcji, zawsze marzyliśmy by wspólnie wyrwać się z tego miejsca i zwiedzić Jorvik, lecz wychodzić źrebakom poza mury wioski nie wolno było, a raczej...
Nam nie wolno było. Poza murami były dzikie zwierzęta i gęsty las, łatwo można by w takim miejscu wpaść w kłopoty. Z naszymi pomysły nawet w bezpiecznej wiosce to robiliśmy, rozrabialjsmy, zawsze wracając do domu z małymi guzami.
Z czasem nasza paczka znajomych Rozsypała się, jedni się wyprowadzili, z drugimi straciliśmy kontakt. W końcu zostaliśmy sami. Dużo źrebakow w wiosce nie było więc, mieliśmy tylko siebie.
W końcu gdy byliśmy starsi mogliśmy wychodzić z wioski ale, zapomnieliśmy o naszych wielkich marzeniach by zwiedzić Jorvik. Spacerowaliśmy tylko nieopodal wioski.
Dopiero pewnego wieczoru gdy wracaliśmy z wspólnego spaceru przypomnieliśmy sobie o tym.
Byliśmy już w tedy pełnoletni i zaczęliśmy wspominać o dawnych czasach. I. . . Stało się to.
Wyrwaliśmy się z tej wioski na dobre zaczynając podróżować wspólnie po Jorviku co noc nocując pod innym dachem przeżywając razem wiele przygód.Ogólnie polecam do tej fab wioskę jodłowego gaju i oczywiście:
Miłej zabawy gdy zdecydujesz się przedstawić ja innej osobie i pobawić się z nią :)
CZYTASZ
Star Stable Online - Fabuły
Historia CortaWitam, w star Stable online bardzo dużo gram w dzikie konie we 2 osoby z fabułą, jeśli ktoś lubi grać z fabułą z chęcią się podzielę moimi wymyślonymi z wami :)