Günler hızla geçiyordu ve ben bunu öğrendiğimde artık hafta sonuydu.Her gün Blaise ve Theo'nun eşşek gibi anırmalarını dinleyerek ve Draco'nun ölümcül bakışlarını görmezden gelerek geçiyordu.Hiç kimse Mattheo Riddle'ı görmemiş ya da ondan haber almamıştı,dürüst olmak gerekirse biraz rahatladım.Kendime izin verseydim,onun nereye kaybolduğunu en azından biraz merak ettiğimi itiraf ede bilirdim.
Garip bir şekilde bulduğum küçük kulede bile olmayan astronomi dahil,tüm derslerime gitmiştim.Yılın ilerleyen dönemlerinde gezegen dolaşımına baktığımızda bunu kullanmamız mümkündü ama bildiğim kadarıyla güvenli limanım şimdi kullanılmadan kaldı.
Cuma,Sihirli Yaratıkların Bakımı ile başladı.Hem inceleyeceğimiz hayvanlar hem de Malfoy'un sık sık ısırılması nedeniyle yavaş yavaş favorilerimden biri haline geliyordu.Pansy kesinlikle acısını mizaha dönüştürmekten korkmuyordu.
Theo'nun etrafa uygunsuz notlar atması ve Daphne'nin öğretmenlerle durmadan dalga geçmesiyle,Tılsımlar ve Kadim Rünler zamansız şekilde geçip gidiyordu.Gülmekten karnım hala ağrıyordu.Pansy bu gece yapılması gereken başlangıc partisinden bahsediyordu.Henüz gitmek isteyip istemediğimden emin değildim ama Pansy bu konuda başka seçeneğim olmadığını açıkca belirtti.
Koyu saçlı cadı sert bir şekilde benim yönümü işaret ederek,Biz- Daphne olarak sen ve ben-bu partiye gideceğiz ve hayatımızın en güzel anılarını geçireceğiz,"diye duyurdu. "Ayrıca,herkesi tanıman senin içim harika bir fırsat.Gitmelisin." Sadece kafamı salladım ve ellerimi teslim olurcasına kaldırdım.Ayrıca içki içme fırsatını kaçırmak bana yakışmazdı.
En son Astronomi dersim vardı.Bu sınıfta birlikte oturacak kadar iyi tanıdığım kimse yoktu.Umurumda bile değildi.Bunun gibi sessiz bir ders,Astronomi alanında zaten bir uzman olduğum göz önüne alındığında,zihnimin dağılmasına izin vermek için iyi olurdu.
Odanın en arka köşesine oturdum.Snape'in okulun ilk haftasında hazırladığı iksir ödevi üzerinde çalışmayı planlamak için.Onun sadece bir pislik olduğuna karar vermiştim, Yani ilk hafta kim ödev verir ki?
Diğer öğrenciler odayı doldururken biri yanıma oturuncaya kadar başımı işimden kaldırmadım.
İyi günler, Violet"Geniş bir gülümseme ve haylazlık dolu gözlerle Mattheo burada oturuyordu, bana elinden geldiğince eziyet etmeye hazırdı. Yanıma oturmasına, bakışım dışında pek tepki vermedim.Bu hafta beni tüketmişti ve başkalarına zorbalık yapan kibirli pisliklerle uğraşacak enerjim kalmamıştı.
"Oturacak başka yerin yok mu Riddle?"Sesim sıkılmış bir şekilde çıktı ve gözlerimin dönmesini engellemek için elimden geleni yaptım.
Sadece gülümsedi, dudaklarının kıvrımıyla yanakları yukarı kalktı."Senin rahatsızlığın bana bu kadar neşe veriyorken değil, üstelik, burada kimse bana senin verdiğin tepkilerin aynısını vermiyor."Son kısım beni alaycı bir şekilde güldürdü.
"Neden gidip orada bayılan kızlardan birinin yanına oturmuyorsun, eminim benden çok daha ilginçlerdir. Eğer sorarsan, pantolonlarını giymene de izin verirler."Gözlerimi devirdim ve odanın diğer tarafında kıkırdayan Ravenclaw kızları grubuna başımı salladım.Mattheo bakışlarımı takip etti ve onlara göz kırparak hepsinin kızarmasına ve ciyaklamasına neden oldu."Gördün mü? Şimdi beni rahat bırak."Sadece gitmesini istedim.
"İstediğim yere oturabilirim ve istediğim kişinin pantolonuna girebilirim, seninle oynamak çok eğlenceli."Birisi seni mahvederken, onları görmezden gelmen gerektiğini, aradıkları cevabı vermemen gerektiğini biliyorum.Ama yine de bunu bir meydan okuma gibi gösterdi ve ben de bunu geri çevirmeyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐩𝐢𝐫𝐚𝐥𝐬 //𝓜𝓪𝓽𝓽𝓱𝓮𝓸 𝓡𝓲𝓭𝓭𝓵𝓮 ✰
Fiksi Penggemar"Var olmayan yıldızlara uzanıyordum,kasıtlı umutlardan doğan fantezilere kapılmıştım.Kendimi kaderin yoluna attım çünkü sürüklenmek istiyordum" Sevdiklerimiz adına aptalca şeyler yaparız.Kendimizi sahte sözlere adıyoruz ve sonunda her şeyin yoluna g...