Speurtocht naar Olivia

201 9 1
                                    

POV Olivia 'Kom maar mee Luuk, je gaat de cel in wegens bedreiging' zegt hij terwijl hij handboeien om zijn polsen doet. 'En Anna dan?' vraag ik. 'Die hebben we ook wel gevonden, vraag maar aan de balie waar Anna is' zegt hij. Ik laat opgelucht een zuchtje.

POV Harry

Ik zit inmiddels al in een luxe hotel. Ze herkenden me gelukkig niet maar ze vroegen zich wel af waarom ik een zonnebril droeg. Ik heb al een hele speurtocht gemaakt in Nederland. Ik huur een auto en ga Nederland rond in hoop dat ik Olivia vind. Maar het is al laat. Ik ga slapen. Er is 1 uur tijdverschil met Londen. Ik word wakker. Ik kijk in de spiegel. Ik zie er niet uit! Ik heb super dikke wallen.

Ik sta op en ga ontbijten. Ik huur een auto en stap in. Hier gaan we dan en als ik haar niet vind.... Uhm dan heb ik niks voor niks gezocht... Opeens herriner ik me iets. De krant!! Daar stond uit welke stad het kwam. Ik dacht en dacht. Owja ze was in Amsterdam! Dus ik hoef niet heel ver te rijden. Ik rij een beetje rond. Waar zou ze toch zijn?

POV Olivia

'Waar is Anna?' vraag ik vriendelijk tegen de vrouw achter de balie. 'Loop maar even mee' zegt ze. We volgen haar tot een groot knus kamertje. 'Hier is ze dan, roep me maar als je wat nodig hebt' zegt ze vriendelijk. 'Dankjewel' zeg ik nog terwijl ze wegloopt. 'Heeii hoe gaat het met je?' vraagt Sanne bezorgt. 'Uhm op dit moment wel goed, maar ik heb veel schade opgelopen' beantwoord Anna.

'Ik krijg hem nog wel' zeg ik kwaad. 'Maar eerst zit hij vast in de bak, de rechter bepaald hoelang, ik hoop super lang' zegt Sanne. Ik loop weer terug naar de balie. 'Mag Anna alweer naar huis?' vraag ik aan haar. 'Ja tuurlijk, maar ze heeft een kleine hersenschudding' zegt ze. 'Oh daar weet ik niks van, ze zei alleen maar dat ze schade heeft opgelopen'

Change Your Life (1D Harry Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu