Başka Bir Gerçeklikte
0.5
Merhabalarr, nasılsınız nasıl gidiyor?
Sınavlarınız iyi geçiyordur umarım. Bizim evde de sınav yoğunluğu var. Fırsattan istifade ben de bilgisayarı alıp sizlere koştum. Umarım sınavlar dahil her şey gönlünüzce ilerliyordur. İlerlemiyorsa da sıkıntı yok, sıkmayın canınızı. Hayatı bir oyun gibi görürseniz şayet her şey daha da kolaylaşacaktır. Deneyin derim :)
Tabii oyunda ölmek sınırsız spwldpwldk Pes etmek yok eninde sonunda o sonu göreceğiz.
Bu bölümde geçmişte, Gece'nin nasıl bir duruma düşerek antlaşma yaptığını okuyacağız. İlk bölümde Gece'nin nasıl böyle bir şeye göz yumarak kabul ettiğini düşünen sizler için gayet açıklayıcı bir bölüm olduğunu düşünüyorum. (O sırada Lilith'in acımasız oyunlarının ortaya giriş..)
İki bölüm atacağımı söylemiştim, öyle de olacak. Bu bölümden bir ya da iki gün sonra diğer bölümü okuyacağız. Sınavlarınız sebebiyle pazar gününe yetiştirmeyi deneyeceğimi bilmenizi isterim. Ama bu zor bir ihtimal. Bölümü hala düzenliyorum ve yazıyorum çünkü. Bu gece de yine yazmaya oturacağım.
Eğer istemezseniz, sınavlarım var odağım çok dağılıyor ve okuyamıyorum, aklım burada kalıyor derseniz; ve bölüm pazar gününe yetişmezse isteğiniz dahilinde haftaya cuma günü de atabilirim. Düşüncelerinizi buraya yazın lütfen. Size göre ayarlayayım günü.
Art arda okumanızı istememin nedeni geçmişi ve geleceği daha iyi bağlamanız. Çünkü iki gerçekliği de aynı yerde bıraktım, hem geçmiş; hem de gelecek akıl hastanesinde geçiyor. Olayların paralelliğinden dolayı kısa süre içinde ikisini okumanız lazım.
Bu bölüm normal bölüme kıyasla kısa oldu. Çünkü dediğim gibi ben iki bölüm diye hazırladığım için kendimi o planla gittim. Ama sorun değil. Dediğim gibi düşüncelerinizi yazın ona göre ayarlayalım bölümü.
Bir sonraki bölüm direkt 19. Bölüm olacak. İkiye ayırmayacağım. Ve geriye üç bölümümüz kalacak. Tabii araya yine geçmişi ekleyeceğim. Çok az kaldığını belirtmeliyim, birinci kitabımız final olacak :')
Ayrıca söylemek istediğim bir diğer konu ise, kitabı düzenleyeceğim finalden sonra. Yani burada bazı sahneleri vermeyebilirim ki vermiyorum zaten. Çünkü düzenlenmeden verirsem kafanız karışacak. Biz şu an taslağı okuyoruz gibi düşünebilirsiniz. Tabii bu demek değil ki üstünkörü yazıp atıyorum. Elbette öyle değil, sadece düzenlendiğinde her şey daha da rayına oturacak ve tam olacak. Daha fazla bizimkilerin bölümleri artacak örneğin. Bunların hepsinin zamanı var.
Şimdi bölüme geçebiliriz.
Hepinize keyifli okumalar diliyorum.
Buraya şu anki hislerinizi alalım. (Bölüm sonunda yeniden sorulacaktır.)
Başladığınız gün ve saat.
Yorumlarınız çok değerli, pamuk elleriniz klavyenin üstünde süzülsün rica ediyorum.
Yıldızımıza da basmayı unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
22 | GECENİN SANRISI
Misterio / Suspenso*14 Kasım 2023 güncellemesi* İlerleyen bölümlerde yorumlarda birçok spoi ile karşılaşabilirsiniz. Her ne kadar uyarı geçsem, o yorumları silsem de maalesef devam edenler var. Bu nedenle özellikle kritik sahnelerde yorumlara bakmamanızı öneriyorum. G...