12.

100 6 0
                                    

Nem értem. Most meg fogok halni, erre elmegy Chishiyahoz. Nem váglak, Kuina. Kínok között szenvedtem az asztalon, ahol minden második másodpercben úgy éreztem, meg fogok halni. Könnyek folytak le az arcomon a fájdalomtól, és a szédülésem sem múlt.

Hadd valljam be, nem pont így terveztem a halálomat. El sem tudtam képzelni, milyen haldokolni. Milyen érzés azoknak az embereknek, akiket már megöltek. De én is részesük leszek, Niragi segítségével, akit biztosan kísérteni fogok szellemként.

Ilyen hülyeségeken járt az eszem, amikor lépteket hallottam. Csak most ne egy harcos legyen. Kérlek!

Kuina szemszög.

Futásnak eredtem, otthagyva y/n-t az orvosi szoba kellős közepén. Csak reménykedni tudtam, hogy nem hal meg, nagyon sokat be kell még neki vallanom. Könnyek gördültek le az arcomon, mikor a 10. helyen sem találtam Chishiyat. Oh, a fene egye meg. Az utolsó lehetséges mód a tető, ahol többször is láttam már. Bár nem ebben az időben, amikor egy játék közepén vagyunk, de most már sok múlik azon, hogy megnezem-e vagy sem. Bingó, a tetőn volt.

- Chishiya! Gyere! Gyorsan!- vettem levegőt minden szó után, a levegő hiány miatt.

Kérdőn nézett rám, mire ideges fejét vágtam.

- Most mondom, hogy gyere!- kiabáltam rá. Az okot nem mondtam el, mert félő, hogy ha y/n-ről van szó, nem segít.

- Miért?- tette fel a kérdést, amire a legjobban nem vágytam. De hogy is vártam volna, azt gondoltam, hogy csak mondom neki, hogy gyere, és majd jön? Nem! Ez bonyolultabb..

- Csak kérlek!- rángattam a pulcsija ujját, mire elég csúnyán nézett rám.

- Ígérd meg, ha elmondom az okot, akkor jössz. Bármennyire is nem akarsz.- tettem hozzá

- Nem.- válaszolt egyszerűen.

Felpofoztam, mire az arcához kapott, és mérgesen nézett a szemembe.

- Segítened kell y/n-en.- mondtam végül.

- Mert?- húzta fel a szemöldökét.

- A kibaszott élete múlik rajta, gyerünk!- rángattam el.

Vonakodva, de követett, és végre odaértünk a szobához.

Benyitottam, és láttam, hogy y/n még él.

- Tarts ki y/n! Mindjárt túl leszel rajta.- simogattam a kezét.

Y/n szemszög

Kuina jött be az ajtón Chishiya társaságában. Megnyugvást láttam a szemében, bár nem tudom hogy segít az, ha Chishiya is végignézi, ahogy meghalok.

- Tarts ki y/n! Mindjárt túl leszel rajta.- biztatott

- Nem mellette akarok meghalni.- néztem a szőkére.

- Én sem akarom, hogy mellettem halj meg.- válaszolt az meg vissza.

- Csak csinálj már valamit!- kiabált Kuina a fiúra.

Az odajött hozzám, és megnézte a három nyílt sebet az oldalamon.

- Nem tudom, eddig hogy élted túl.- vágta hozzám.

- Kötözködni akarsz?- egyre nehezebben tudok beszélni.

- Nem merlek magatokra hagyni, mert akkor ebből a megmentősdiből semmi nem lesz.- jelentette ki Kuina.

Chishiya hátrafordult és kutatni kezdett az orvosi cuccok között.
1 perc múlva megfordult, és a kezébe tartott egy fertőtlenítőt.

- Biztos ezt akarod?- néztem rá kínosan, mert nem nagyon bízok benne.

Fehér fény |Chishiya & Reader| (18+)✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora