Monan näkökulma
Toisen vuoden opiskelijoilla oli wanhat tänään. Minä ja Sandra olimme auttamassa Saaga-Angeliaa, jotta hän saisi ihanat wanhat. Pojat taisivat auttaa Niko Tuikkaa, joka tanssi myös wanhansa, koska oli Saaga-Angelian kanssa samanikäinen.
Oli aamu. Olimme Sandran kanssa heränneet yllättävän aikaisin joka oli harvinaista meille kahdelle. Eilinen ongelmani eli vatsakipu ei ollut edelleenkään lähtenyt, joten päätin ottaa särkylääkkeen kipuun.
-"Sanski heräää" Sanoin herättäessäni Sandraa, kuten aina. Sandra heräsi onneksi yllättävän nopeasti tänään.
-"Näytät vähän pahoinvoivalta, onko kaikki hyvin? Tai tunnetko olosi kipeäksi?" Sandra kysyi minulta yhtäkkiä.
-"Öö, ihan normaali olo minulla on, väsyttää vaan hieman" vastasin ystäväni kysymykseen, jota en odottanut hänen kysyvän. Sandra näytti siltä ettei uskonut minua vieläkään, mutta antoi asian olla kumminkin.
***
Olimme laittautuneet normaalisti nopeasti Sandran kanssa ja nyt olimme kävelemässä kylmässä pakkasessa kohti Saaga-Angelian asuntoa auttamaan häntä valmistautumaan.
-"vittu täällä on kylmä" Sandra tokaisi minulle, kun koitimme selviytyä pakkasesta ja suuresta lumen määrästä muutaman sadan metrin.
-"Tiedän, mutta yön aikana on kyllä vaihteeksi satanut lisää lunta tänne" vastasin ystävälleni.
Pääsimme lopulta Saaga-Angelian asunnolle viisi minuuttia myöhemmin. Saaga-Angelia tuli avaamaan meille oven melkein heti ja kertoi olevansa valmis minun ja Sandran ihmeellisille taikatempuilleimme.
Kaksi tuntia myöhemmin olimme Sandran kanssa onnistuneet loihtimaan Saaga-Angelialle kampauksen ja meikin onnistuneesti.
-"Kiitos paljon" Saaga-Angelia kiitti minua ja Sandraa innoissaan luomuksistamme. Hymyilin Saaga-Angelialle vain vastaukseksi. Hän näytti upealta.
-"Sitä varten ystävät on, auttamassa toisiaan niin ei rahaa kulu tälläsiin" Sandra vastasi Saaga-Angelialle naurahtaen.
***
Aikaa oli kulunut sen verran, että olimme lähteneet jo lukiolle katsomaan tansseja. Menimme yhdessä Sandran kanssa ottaen Konstan auton lainaan ilman kysymättä edes Konstalta lupaa, sillä Sandralla oli jostain syystä Konstan auton avaimet.
Tanssien jälkeen annoimme Saaga-Angelialle ja Niko Tuikalle kukkia ja otimme heistä paljon kuvia muistoksi ja osa saattoi löytää tiensä myös Instagramiin.
Angelia.Saaga's ig photo
Caption: Wanhat❣️
Tagged: aapokomulainenComments:
STAI LEGGENDO
Ei niin normaalit lukiovuodet Sotkamossa || Finnish baseball fiction
Teen FictionMona Korhonen syntyi vuonna 2001 Etelä-Suomessa Hyvinkäällä. Hän oli pienestä pitäen harrastanut pesäpalloa ja päätti yhteishaussa vuonna 2017 hakea Sotkamon urheilulukioon. Kolmannen lukuvuoden aikana alkoi tapahtumaan kaiken maailman draamailua mi...